جام جم ورزشی: با اینکه محمدحسین نژادفلاح رسماً اعلام کرده مذاکراتی با برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی داشته اما او هر روز با تغییر حرف‌هایش، مسائل جدیدی را مطرح می‌کند.
کد خبر: ۷۷۳۷۳۰
سرگیجه در پرسپولیس پرحاشیه/شایعه بازگشت دایی!

پس از آن که برانکو گفت بعد از یک دوره مذاکره کوتاه‌مدت، دیگر حرفی با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشته و به کشور کرواسی برگشته، خیلی‌ها به درستی حرف‌های نژادفلاح شک کردند، به خصوص که او از افشین قطبی به عنوان گزینه سوم خود یاد کرد، در حالی که قطبی نیز از لیگ کشورهای عربی پیشنهاداتی دریافت کرده و حضورش در امارات، بی‌دلیل نیست اما حالا شایعات جالبی شنیده می‌شود؛ شایعاتی که دلیل بروز آن، عدم مدیریت صحیح اخبار توسط مدیر جدید باشگاه بود. اولین مسئله، از بازگشت دوباره علی دایی به پرسپولیس خبر می‌داد.

گویا نژادفلاح که سابقاً در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی، اخراج و برکناری یکباره دایی را امری غیرطبیعی و ضربه‌زننده به پرسپولیس عنوان کرده بود، بدش نمی‌‌آید دایی را دوباره روی نیمکت پرسپولیس ببیند. در کنار دایی، ماجرای مربیگری همزمان مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی نیز شنیده می‌شود. فردی به نام اسکندری که حالا نقش مدیریتی در گمرک غرب کشور دارد و روزی به عنوان یکی از کارمندان باشگاه در تهران همکاری می‌کرد نیز به دوستانش خبر داده است باشگاه در حال مذاکره با مصطفی دنیزلی است.

در کنار این همه سوژه، حرف از منصور ابراهیم‌‌زاده و یک گزینه دیگر داخلی به گوش می‌رسد. همچنین فرشاد پیوس هم شانس خود را امتحان می‌کند تا شاید برای مدتی کوتاه، سرمربی پرسپولیس و جانشین حمید درخشان شود. او حتی قصد دارد در صورت رسیدن به نیمکت پرسپولیس از ناصر محمدخانی در کنار خود استفاده کند.

(روزنامه خبرورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها