جام جم ورزشی: در هفته جدید بوندسلیگای آلمان بایرن مونیخ حریف خود را شش تایی کرد.
کد خبر: ۷۷۳۲۲۶
بایرن مونیخ هم 6 تایی می کند +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم بایرن مونیخ در ادامه رقابت های هفته بیست و دوم بوندسلیگا شنبه شب تیم پادربورن را با نتیجه جالب 6 بر صفر شکست داد و این تیم را به جمع شش تایی ها رساند. در این دیدار که در ورزشگاه بنتلرایالت پادربورن برگزارشد، شاگردان پپ گواردیولا در یک بازی یک طرفه تیم پادربورن را از پیش رو برداشتند و 55 امتیازی شدند.

گل های اول و دوم تیم بایرن مونیخ را رابرت لوواندوفسکی ملی پوش لهستانی تیم بایرن مونیخ دردقایق 24 و 37 برای تیمش به ثمر رساند.
گل سوم این تیم را آرین روبن هلندی در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی درون دروازه پادربورن جای داد و اختلاف را بیشتر کرد.
در کمتر از 10 دقیقه دیگر، فرانک ریبری فرانسوی چهارمین گل تیمش را درون دروازه لوکاس کروزسنگربان پادربورن جای داد و دو دقیقه بعد مدافع جوان بایرن مونیخ میشل ویزربرای تیمش گلزنی کرد و فاصله را به 5 گل افزایش داد اما این پایان کار نبود و آرین روبن هلندی در دقیقه 86 یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد.
گواردیولا در این دیدار 2 تغییر در تیمش ایجاد کرد و سباستین رود را به جای ژابی آلونسو به زمین فرستاد و میشل ویزررا جانشین رافینا کرد.
این هفدهمین پیروزی شاگردان پپ گواردیولا دراین فصل از رقابت های بوندسلیگا است که برای آن ها به دست آمد.
باستین دانکرت قضاوت این دیدار را بر عهده داشت این داور دردقیقه 62 فلوریان هارتز بازیکن تیم پادربورن را از زمین بازی اخراج کرد.
تیم بایرن مونیخ با این پیروزی 55 امتیازی شد و همچنان در صدرجدول رده بندی این لیگ باقی ماند.
بایرن مونیخ در آخرین دیدار خود در بوندسلیگا که هفته گذشته برگزار شد، تیم هامبورگ را با نتیجه خیره کننده 8 بر صفر شکست داد.
گل های تیم بایرن مونیخ در پایان هفته بیست و دوم به عدد 59 رسید و این درحالی است که این تیم تنها 9 گل از رقبای خود دریافت کرده است.
در سایر دیدارهای همزمان این نتایج به دست آمد:
آگزبورگ 2 - بایرلورکوزن 2

فرایبورگ یک - هافن هایم یک

ماینتس 3- فرانکفورت یک

شالکه یک - وردربرمن یک

تصاویری از شش تایی کردن پادربورن به دست بایرن مونیخی ها را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها