سخنگوی وزارت کشور گفت: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس دو تاریخ ۷/۱۲/۹۴ و ۱۴/۱۲/۹۴ را به شورای نگهبان پیشنهاد کرده است.
کد خبر: ۷۷۱۹۵۹
7 و 14 اسفند 94 زمان پیشنهادی برای انتخابات مجلس و خبرگان

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور طی سخنانی در نشست خبری گفت: در برگزاری مراسم 22بهمن هیچ گزارش سوء ضدامنیتی در کشور نداشتیم و یکی از عوامل مهم تامین امنیت دهه فجر امسال، کشف گروهک تروریستی در شرق کشور بود که وزیر اطلاعات جزئیات آن را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: وزیر کشور جمهوری تاجیکستان به دعوت رسمی رحمانی فضلی امروز به تهران سفر می‌کند و در طول این سفر، موافقتانامه امنیتی و انتظامی به امضای طرفین خواهد رسید.
سخنگوی وزارت کشور در ادامه اظهارد اشت:‌ سوم و چهارم اسفند همایش ملی اقتصاد مقاومتی با تاکید بر نقش استانداران در پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

امیری ادامه داد: عامل شهادت دادگستری روانسر بازداشت شده و بازجویی از وی در حال انجام است؛ موضوع امنیتی و سیاسی نبوده و طرف یک شرور سابقه‌دار است.
وی همچنین گفت: در حوزه حاشیه نشینی طبق آمار استانداری تهران، از 6 ماهه اول سال92 تا آذر امسال، 2 هزار و 616 حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز صادر و بیش از هزار و صد هکتار از اراضی ملی در تهران را آزاد کرده است.

سخنگوی وزارت کشور اظهار داشت: خبر رسانه ها درخصوص سفر وزیر کشور به عراق درباره ریزگردها صحیح نیست و ایشان سفری به عراق با این موضوع ندارند.

امیری ادامه داد: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس دو تاریخ 7/12/94 و 14/12/94 را به شورای نگهبان پیشنهاد کرده است.هنوز تاریخ دقیق مشخص نشده و کار در مرحله کارشناسی است و باید در یک جلسه رسمی باشورای نگهبان تاریخ دقیق مشخص شود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها