خصوصی​سازی استقلال و پرسپولیس

خادم: نگران بعد از واگذاری هستم

برخلاف بسیاری که نگران فروش رفتن یا نرفتن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستند، معاون وزارت ورزش و جوانان نگران اتفاقات بعد از واگذاری است و این‌که سرنوشت دو تیم پس از واگذاری چه خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۰۴۴۰
خادم: نگران بعد از واگذاری هستم

امیررضا خادم که از بدو روی کارآمدن دولت یازدهم به عنوان معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و در ادامه به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در امر واگذاری استقلال و پرسپولیس منصوب شد، بی‌تردید کسی است که در فرآیند خصوصی‌سازی این دو باشگاه بیشترین ترکش را پذیرفته است. صرف‌نظر از حق یا ناحق بودن انتقادهایی که پیرامون عملکرد خادم در این مدت انجام شده است، اظهارنظر او در آستانه واگذاری استقلال و پرسپولیس خواندنی است، آنجا که می‌گوید: بیشترین نگرانی من پس از واگذاری این دو باشگاه است، چرا که امیدوارم افرادی استقلال و پرسپولیس را در دست بگیرند که بخوبی توانایی هدایت و مدیریت آن را داشته باشند و این دو تیم را در مسیر پیشرفت واقعی قرار دهند. ما باید واگذاری را بر اساس قانون انجام می‌دادیم که امیدوارم این اقدام در نهایت به سود این دو تیم باشد.

پرسپولیس و استقلال در دوره مدیریت خادم در حالی تا زمان واگذاری قطعی، به بخش خصوصی داده شدند و امروز نیز در این شرایط به سر می‌برند که دو تیم در این مدت نتیجه مطلوب و مورد نظر هوادارانشان را کسب نکرده‌اند که البته خادم درباره آن تصریح می‌کند: مهم‌ترین دغدغه ما این بود که بتوانیم امور دو باشگاه را بخوبی مدیریت کنیم و با توجه به حجم بدهی‌هایی که آنها داشتند سعی کردیم امور باشگاه با تداخل مواجه نشود و تمام سعی ما دقت در امور مالی و مالیاتی این دو باشگاه بود، البته بحث فنی این دو تیم و نتایج‌شان خیلی به وزارت ورزش و جوانان و حوزه مدیریت من ارتباطی نداشت که در بخشی موفق و گاهی نیز ناموفق بودم.

به هر ترتیب معاون وزارت ورزش در حالی به مرد همه‌کاره ماه‌های گذشته این دو باشگاه تبدیل شده بود که خیلی هم انتقاد به جان خرید. او در این باره با بیان این‌که بی اخلاقی‌های موجود در فوتبال موجب آزار وی شده است، می‌افزاید: واقعا بحث بی‌اخلاقی‌ها خیلی اذیت کننده بود، اما باقی امور که کارهای اجرایی بود در تخصص من و مسئولان وزارت ورزش و جوانان بود که انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها