معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی خبر داد

حذف فرانشیز برای بازنشستگان ، در بیمارستان‌های دانشگاهی

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از بررسی طرح حذف فرانشیز خدمات درمانی در بیمارستان‌های دانشگاهی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۲۴۴
حذف فرانشیز برای بازنشستگان ، در بیمارستان‌های دانشگاهی

علی همتی، درباره طرح حذف فرانشیز خدمات درمانی در بیمارستان‌های دانشگاهی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی اظهار داشت: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی پس از امضای تفاهمنامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان‌های دانشگاهی به صورت رایگان درمان می‌شوند.

وی ادامه داد: این طرح مراحل قانونی خود را طی کرده است و مصوبه آن نیز توسط هیأت مدیره اخذ شده است و مذاکراتی نیز با وزارت بهداشت انجام شده و در مرحله امضای تفاهم‌نامه هستیم.

همتی یادآور شد: پس از امضای تفاهم‌نامه مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی که حدود 4.5 میلیون نفر هستند در بیمارستان‌های دانشگاهی خدمات رایگان ارائه می‌کند و فرانشیزی که در گذشته از سوی این قشر پرداخت می‌شد توسط سازمان پرداخت می‌شود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی افزود: دلیل اجرای این طرح با توجه به تعداد قابل توجه بازنشستگان و مستمری‌بگیران حداقل‌بگیر و کاهش پرداخت از جیب برای درمان این افراد است و با توجه به اینکه در سالمندی میزان مراجعه به پزشکان 3.5 برابر افراد دیگر است لذا این طرح در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفت.

وی گفت: پس از امضای تفاهم‌نامه که به زودی انجام می‌شود عملیات اجرای این طرح آغاز و پس از آن در سال آینده برای حذف فرانشیز در مراکز درمانی، دانشگاهی برای تمامی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تصمیم‌گیری می‌شود. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها