بشار اسد در گفتگو با یک هفته نامه آمریکایی:

نیروی هوایی اسرائیل در خدمت القاعده است

رئیس جمهور سوریه در گفتگو با یک مجله آمریکایی تاکید کرد: گروه‌های تروریستی در سوریه از هیچ گونه نیروی هوایی برخوردار نیستند و آنچه آنها دارند، حمایتهای هوایی اسرائیل است.
کد خبر: ۷۶۳۶۰۹
نیروی هوایی اسرائیل در خدمت القاعده است

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در گفتگو با مجله آمریکایی «فارین افیرز» اظهار داشت: اگر ارتش سوریه اراده کند می تواند در ورود و سیطره بر هر منطقه در این کشور موفق عمل کند، اما این امکان وجود ندارد که ارتش سوریه در هر کیلومتر از اراضی این کشور مستقر باشد، این غیر ممکن است.

وی افزود: در دوسال اخیر ما پیشرفتهایی را داشته ایم اما اگر از من بپرسید که آیا جنگ با روند خوبی ادامه دارد به شما پاسخ خواهم که همه جنگها دارای تبعات منفی هستند چون خسارت و ویرانی بر جای می گذارند.

اسد تاکید کرد: سوال اساسی این است که دستاورد اصلی ما در این جنگ چه بوده است؟ آنچه ما به دست آوردیم حمایت ملت سوریه از دولت و ارتش خود و مخالفت شدید آنها با گروههای تروریستی بوده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اهداف واقعی اسرائیل در سوریه در شرایط کنونی، افزود: آنها به گروههای مسلح در سوریه کمک می کنند و این مسئله کاملا واضح است. هر زمان که ما پیشرفتی را در یک منطقه به دست می آوریم، اسرائیلی ها برای از بین بردن تاثیر اقدامات ارتش ما وارد عمل می شود، این مسئله هم واضح است. به همین دلیل برخی از سوریها به بحثهای مطرح شده در این زمینه که تروریستها (القاعده) دارای نیروی هوایی هستند به دیده تمسخر می نگرند. در واقع آنچه تروریستها دارند نیروی هوایی اسرائیل است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها