وزیر اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید با آغوش باز از تمام جریان‌ها، تفکرات و احزاب مختلف سیاسی کشور برای پیشرفت و تعالی همه‌جانبه استقبال می‌کند و استمداد می‌طلبد.
کد خبر: ۷۵۹۸۲۴
دولت با آغوش باز از همه جریانات سیاسی استقبال می‌کند

به گزارش ایرنا، سیدمحمود علوی دیروز در جمع مردم شهرستان جم از توابع استان بوشهر افزود: دولت یازدهم معتقد است که با حضور تمام جریانات و احزاب می‌توان در عین تضارب افکار در زیر یک پرچم به نام ولایت فقیه و رهبری امور مملکت را ساماندهی کرد.

وی بیان کرد: راهکار و سازوکار اصلی برای توسعه، پیشرفت و پایداری نظام اسلامی‌حفظ انسجام، وحدت و یکپارچکی اقشار مختلف مردم است.

علوی افزود: ایران اسلامی‌امروزه با همت و تلاش دولتمردان، حمایت رهبری و پشتوانه عظیم ملت از جایگاه ویژه و قابل قبولی در دنیا برخوردار است.

وی احیای اخلاق اجتماعی و سیاسی را سرلوحه کارها و برنامه‌های دولت دانست و گفت: توسعه اخلاق حسنه همواره از تاکیدات مهم دین مبین اسلام و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علوی ابراز کرد: اهتمام ویژه دولت بر رفع مشکلات و ایجاد رفاه اجتماعی برای ملت در ابعاد مختلف استوار است.

همچنین به گزارش فارس، وزیر اطلاعات گفت: از روز اول که دولت بر سر کار آمد بعضی‌ها به دولت حمله کردند. جرم این دولت این بود که به جان مفاسد اقتصادی افتاد. فسادهای اقتصادی‌ که اکنون برملا می‌شود در زمان این دولت اتفاق نیفتاده است.

وی اظهارکرد: اکنون فضای آرامش برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران ایجاد شده و کشور برای پیشرفت نیاز به وحدت دارد.

وزیر اطلاعات درباره صدور نفت نیز تصریح‌کرد: با توافق‌های انجام شده در مذاکرات بین‌المللی صدور نفت افزایش یافته و بسیاری از پول‌های کشور در بانک‌های بین المللی آزاد شده اکنون تمام انبارهای کالاهای اساسی کشور پر است و می‌تواند پاسخگوی نیازها باشد.

وی گفت: دولت بدون در نظر گرفتن جناحی خاص سعی می‌کند از همه جناح‌ها و باتوجه به ظرفیت و توانایی افراد کارها را پیش ببرد و از آنها استفاده کند، کار مملکت با دولت تنها به سامان نمی‌رسد دولت باید با ملت باشد و ملت با دولت.

علوی افزود: انقلاب ما برای این بوده است که مردم نظرهای خود را آزادانه بیان کنند، دولت آمده است تا اخلاق و محبت را دوباره احیا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها