مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: یک شهروند مشهدی با خرید 350 بلیت سینما طی سال گذشته، بیشترین تعداد خرید بلیت سینما در کشور را به خود اختصاص داد. سعید سرابی افزود: رتبه بعدی متعلق به فردی است که 90 بلیت سینما در سال گذشته خریداری کرده است.
کد خبر: ۷۵۹۷۵۹

وی گفت: اکنون فروش صددرصد بلیت‌های سینماهای مشهد به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است و از این شیوه فروش استقبال می‌شود، ولی چون ممکن است برخی دسترسی به اینترنت نداشته باشند فروش 20‌درصد بلیت‌های سینماهای مشهد از حالت اینترنتی خارج شده و در باجه‌ها به فروش می‌رسد.سرابی گفت: ویژگی‌های سینماهای شهر مشهد موجب شده تهیه‌کنندگان نگاهی جدی به این شهر داشته باشند.

شهر مشهد دارای پنج مجموعه سینمایی هویزه، آفریقا، قدس، سیمرغ و پیروزی است که در مجموع دارای 15 سالن نمایش فیلم هستند‌./‌ ایرنا

ضرب‌و‌جرح دانش‌آموز خوزستانی توسط ناظم مدرسه

یکی از دانش‌آموزان مقطع ششم ابتدایی شهرستان اهواز توسط ناظم مدرسه مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفت.

این ضربات بحدی شدید بود که دانش‌آموز پس از مراجعت به خانه مجبور شد به دلیل تورم شدید سینه و گردن و مشکل تنفسی و استفراغ راهی بیمارستان شود و تا ساعت‌ها در اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) شهر اهواز تحت مراقبت پزشکی قرار گیرد.

پدر دانش‌آموز مصدوم به دلیل پیگیری موضوع از طریق بخش حقوقی و بازرسی ناحیه 3 آموزش و پرورش اهواز از خبرنگاران خواست تا فعلا نامی از وی، فرزندش و حتی مدرسه‌ای که این حادثه رخ داده است، برده نشود.

وی درباره این حادثه گفت: متأسفانه ضرباتی که ناظم به سر و صورت و گردن و سینه فرزندم وارد کرده بود آنچنان سنگین بوده که تا ساعت‌ها در اورژانس تحت نظر پزشکی بوده است.

وی افزود: امیدواریم با بازتاب این خبر دیگر شاهد این ناملایمات اخلاقی و فرهنگی در جامعه نباشیم و قشر فرهیخته فرهنگیان در میان خود اینچنین افرادی را نداشته باشند، چراکه والدین به امید تعلیم و تربیت فکری، فرهنگی و اخلاقی فرزندانشان را روانه مدرسه می‌کنند نه برای ضرب‌و جرح و آسیب‌دیدگی.‌/‌خبرگزاری خوزستان

احداث تونل در جنگل ابر ممکن نیست

معاون سازمان جنگل‌ها و مراتع با بیان این‌ که امکان احداث تونل در جنگل ابر وجود ندارد، گفت: به دلیل حساسیت لغزشی بستر این جنگل احتمال لغزش در محدوده تونل وجود دارد.

بهزاد انگورج افزود: در بازدیدی که از جنگل ابر به همراه نمایندگان فراکسیون محیط زیست مجلس داشتیم تمام این نمایندگان از نزدیک یک ویژگی این جنگل یعنی نازک بودن آن در نوار هیلکانی را مشاهده کردند. به گفته وی، به دلیل عبور دو خط انتقال برق یک مسیر گاز و یک مسیر دسترسی به خدمات در این جنگل آنچه که مشخص است این است که تحمل و توان اکولوژیک جنگل ابر در حدی نیست که توان عبور شبکه جاده دیگری را داشته باشد.

معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها و مراتع با بیان این ‌که تاکنون هیچ خط پروژه و مسیری برای این جاده ارائه نشده است اظهار کرد: بنابراین اساسا بررسی درخصوص امکان احداث تونل در مسیر این جاده صورت نگرفته است.انگورج اظهار کرد: اما گزارش‌های زمین‌شناسی این منطقه حاوی نکاتی است که نشان‌دهنده حساسیت لغزشی سازنده بستر و ناپایدار بودن زمین‌شناسی این منطقه است. معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها و مراتع، تصریح کرد: آنچه مسلم است ضرورتی برای احداث جاده در جنگل ابر وجود ندارد و مطرح کردن بحث‌هایی مانند احداث تونل و دیگر بحث‌های فنی بیهوده است./ مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها