موج اعتراض هزاران بحرینی به ادامه بازداشت «شیخ علی سلمان»، همزمان با فریادهای آزادیخواهی مردم همچنان در مناطق مختلف بحرین طنین‌انداز است.
کد خبر: ۷۵۹۳۱۸

هزاران بحرینی معترض در روزهای گذشته در مناطق مختلف بحرین با تصاویری از زندانیان سیاسی و پرچم کشورشان دست به تظاهرات صلح‌آمیز زده و در فریادهایشان خواستار برقراری دموکراسی، اصلاحات سیاسی و آزادی زندانیان سیاسی از جمله «شیخ علی سلمان» شده‌اند. مناطقی که در روزهای اخیر در بحرین شاهد برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز بودند شامل منامه پایتخت، بلاد قدیم، ستره، دراز، بنی حمزه، ماحوز، سار، ابو صیبع، الدیه، کرانه، مقشع، باربار،کرباباد، سنابس، کرزکان، جد الحاج، برهامه، عالی، جفیر و دمستان است.

با گذشت 15 روز از بازداشت شیخ علی سلمان، تظاهرات اعتراضی در نقاط مختلف بحرین با وجود سرکوب مردم توسط نیروهای رژیم آل‌خلیفه همچنان ادامه دارد، به طوری که حمله نیروهای امنیتی به معترضان بحرینی چند زخمی بر جا گذاشته است.

در یک خبر دیگر به گزارش واحد مرکزی خبر و به نقل از پایگاه اینترنتی مرآه البحرین، صدها بحرینی در اینترنت‌،‌ از مواضع سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمایت از انقلاب بحرین تشکر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها