رئیس قوه قضاییه با اشاره به وضع اقتصاد کشور و «تلاش برخی برای گره زدن مسائل و مشکلات اقتصادی به سرنوشت مذاکرات هسته‌ای» گفت: راه حل مشکلات اقتصادی، خودباوری و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است، اما برخی این مسائل را به مذاکرات هسته‌ای گره می‌زنند.
کد خبر: ۷۵۷۳۰۹

به گزارش روابط عمومی قوه قضاییه، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه دیروز مسئولان عالی قضایی با تاکید بر این‌که «بحث مذاکرات هسته‌ای باید در چارچوب مصالح نظام و مردم و رعایت خطوط قرمز پیش برود» اظهار کرد: نباید مسائل اقتصادی را به مذاکرات هسته‌ای گره زد؛ چرا که کشور ما کشوری غنی با منابعی سرشار و جوانان و نخبگانی پرتلاش است که می‌تواند با اتکا به این منابع طبیعی و سرمایه عظیم انسانی راه خود را ادامه دهد و از تحریم‌ها و توطئه‌های اقتصادی دشمن نهراسد.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: گره زدن مسائل اقتصادی به مذاکرات هسته‌ای نوعی اطمینان بخشی به دشمن است و مسئولان و اهل قلم در رسانه‌ها باید مراقب باشند با بحث‌های یأس‌برانگیز خود به توطئه‌های دشمنان دامن نزنند.

آملی‌لاریجانی افزود: ملتی با این همه استعداد و کشوری سرشار از منابع عظیم و غنی ترسی از ادامه تحریم‌ها ندارد و حتی آن را مجرا و مسیری برای رهایی از وابستگی‌های نفتی و رسیدن به استقلال اقتصادی می‌داند. رئیس قوه قضاییه اراده، پایداری و مصمم بودن مردم را بزرگ ترین سرمایه کشور برای ایستادگی در برابر فشارها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان ایران توصیف کرد و گفت: کشورهای غربی نیز باید بدانند که ملت و کشوری که چنین سرمایه‌های عظیم مادی و معنوی دارد، هرگز عقب نخواهد نشست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز تاسف و محکوم کردن بازداشت شیخ علی سلمان، روحانی مبارز بحرینی گفت: وضع کشور بحرین بسیار تاسف برانگیز شده است و مردمی که فقط دنبال حق رای خود هستند، مورد هجمه همه جانبه حکومت بحرین با حمایت غربی‌ها قرار گرفته‌‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها