حیدرالعبادی نخست وزیرعراق با بیان اینکه ارتش عراق اکنون در دفاع ازکشور وارد معرکه ای سرنوشت ساز شده است گفت که به زودی شکست داعش و همه تروریست ها در عراق را جشن می گیریم.
کد خبر: ۷۵۶۷۷۱
شکست نهایی تروریستهای داعش را جشن می گیریم

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، العبادی روزسه شنبه در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه نظامی افزود: به زودی با شکست تروریست ها همه آوارگان به مناطق خود بازمی گردند.

نخست وزیر عراق ادامه داد: ارتش عراق اکنون در دفاع ازکشور وارد معرکه ای سرنوشت ساز شده است و این ارتش نماینده تمام گروه ها و مذاهب عراقی است.

العبادی گفت: درآینده نزدیک شاهد آزادسازی شهرها و روستاهای کشور از دست تروریست های داعشی، بعثی ها و هم پیمانان آن ها خواهیم بود.

نخست وزیر عراق گفت که امیدواریم به زودی رنج ها و دردهای مهاجران و آوارگان التیام یابد و مناطق آن ها پس ازشکست تروریست ها بازسازی شود.

العبادی با تاکید بر مبارزه با فساد و مفسدان گفت که ازاین پس فساد در ارتش جایی نخواهد داشت و با فساد درهمه دستگاه های دولتی مبارزه خواهیم کرد.

وی افزود: دایره دوستان و پشتیبانی از عراق در مبارزه با تروریسم افزایش می یابد و همه گروه های سیاسی باید به وحدت و انسجام خود در مقابله با تروریست ها تا زمان بیرون راندن آن ها ازکشورادامه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها