جام جم ورزشی: تصمیم سرمربی استقلال در تعویض کاپیتان تیمش یک نکته ویژه دارد.
کد خبر: ۷۵۵۳۸۲
مقایسه سابقه کاپیتان جدید و قدیم استقلال

امیر قلعه نویی که یکی دو هفته قبل اعلام کرده بود دیگر نیازی به امیرحسین صادقی ندارد و مدافع ملی پوش تیمش باید دنبال باشگاه جدیدی باشد، نهایت تسلیم افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال شد و امیرحسین را در تیمش نگه داشت.
با این همه امیر قلعه نویی دیگر بازوبند کاپیتانی را به امیرحسین صادقی نخواهد داد و از این به بعد رضا عنایتی قبل از همه بازیکنان استقلال وارد میدان می شود.
تصمیم سرمربی استقلال در تعویض کاپیتان تیمش اگر چه یک امر کاملا اختیاری است و امیر قلعه نویی این حق را دارد که خودش کاپیتان تیمش را انتخاب کند اما او بازوبند را از یکی از پرسابقه ترین بازیکنان تیمش گرفته و به بازیکنی داده که کل دوران حضورش در استقلال به چهارسال نمی رسد.
رضا عنایتی دو مقطع مختلف در استقلال بوده است. یک مقطع سه ساله که او 71 بازی برای تیمش انجام داده و به امارات رفته و بعد از سالها بازی در این کشور دوباره به استقلال برگشته تا 17 بازی برای استقلال انجام دهد.
این آمار را در کنار آمار حضور امیرحسین صادقی در استقلال بگذارید و خودتان درباره تصمیم سرمربی استقلال قضاوت کنید. صادقی از سال 1380 تا 1387 پیراهن استقلال را پوشیده. او یک فصل به کرمان رفته و دوباره به استقلال برگشته. قصه ای که یکسال بعد تکرار شده و این بار صادقی به جای کرمان راهی تبریز شده و دوباره برگشته است.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها