
رضا صادقی نوشته: «خسته باشم با یه جمله خستگیمو در میاره... بدجوری هـوامو داره... پشت هـر دوتائیمون گرمه به خورشید ، اون نگاهـمو فهـمید... از خدا می خوام تمام خانواده هارو در پناه لطف و محبتش قرار بده و نگاه پاکش رو از زندگیشون بر نداره...»

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند
ما معلولین همه عشق خدادای داریم
و بلدیم عشقی كه خدا به ما آموخته رو محبت همسركنیم