جام جم ورزشی: در مورد علی کریمی و جدایی اش از تیم‌ملی روایت های مختلفی مطرح شده که احتمالا موثق ترین آنها دلخوری او به دلیل مساله ننشستن روی نیمکت در مسابقات ایران در جام ملت هاست.
کد خبر: ۷۵۴۱۸۰
روایت یک مقام مسوول از قهر علی کریمی

البته در این باره اخبار موثقی هم وجود دارد که نشان می‌ دهد عصبانیت کریمی در لحظه ای است که به او اعلام شده کلاس بلیت پروازش به استرالیا متفاوت با سایر اعضای کادرفنی است. در واقع بلیت ها دو بخشی شده و کریمی در زمره افرادی بوده که بلیتش کلاس پایین تری داشته است.
امروز علی کفاشیان از عصبانیت کارلوس کی‌روش در این باره خبر داد و این احتمال وجود دارد کریمی مثل مهدی رحمتی برای همیشه از فهرست کادرفنی تیم‌ملی خارج شود.
اما گمانه دیگری در این زمینه هم وجود دارد و آن به احتمال اختلاف بین نکونام و علی کریمی برمی گردد، اما یکی از مقامات وزارت ورزش در این زمینه توضیحات جالبی می‌ دهد. او می‌ گوید: در روزی که وزیر ورزش به اردوی تیم‌ملی رفت، علی کریمی در جمع ملی‌پوشان حضور فعالی داشت و به درخواست وزیر ورزش درباره شرایط تیم‌ملی صحبت کرد و از وزیر خواست به تیم‌ملی توجه بیشتری بشود. او به موضوع لباس ها، پرداخت نشدن پاداش ها و البته مساله سربازی بازیکنانی مثل پولادی و رفیعی اشاره کرد و از وزیر خواست در این زمینه به فدراسیون فوتبال کمک کند.
اما نکته جالب آنجا بوده که وقتی وزیر در ابتدای جلسه از علی کریمی می‌ خواهد در این زمینه حرف بزند، او با انگشت جواد نکونام را نشان می دهد و می‌ گوید؛ اول کاپیتان تیم‌ملی ... که این مساله نشان می‌ دهد کریمی احترام خاصی برای نکونام قائل است. او زمانی حاضر به صحبت شده که وزیر دوباره به عنوان افتخار ورزش ایران و اسطوره فوتبال از او نظر می‌ پرسد.
کریمی تا این لحظه درباره خداحافظی اش هیچ اظهارنظری نکرده است.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها