دستبرد سارق حرفه‌ای به مهمان‌های عروسی

دوربین مدار بسته، دست دزد را رو کرد+ عکس

سارق با اسلحه پلاستیکی کابل می‌‌دزدید

دستبرد میلیونی از «کارخانه آزمایش»

سارق حرفه ای که اقدام به دستبرد از کارخانه آزمایش در خیابان حکیمیه کرده بود توسط عوامل انتظامات کارخانه دستگیر و تحویل عوامل کلانتری 146حکیمیه شد.
کد خبر: ۷۵۲۱۶۷
دستبرد میلیونی از «کارخانه آزمایش»

ساعت 17 و 20 دقیقه 22 آذر ماه عوامل گشت کلانتری 146حکیمیه حین گشت زنی در موقعیت حکیمیه ، خیابان صنعت، مقابل کارخانه آزمایش بودند که ماموران انتظامات کارخانه آزمایش در حالیکه مرد جوانی را دستگیر کرده بودند به ماموران مراجعه و اظهار داشتند، متهم وارد کارخانه شده و در حال سرقت و بریدن مقدار تقریبی یک کیلوگرم سیم و کابل برق مربوط به کارخانه بوده که توسط عوامل نگهبانی کارخانه دستگیر می‌شود.

بلافاصله متهم تحت عنوان سارق اماکن خصوصی دستگیر و به همراه شاکی به کلانتری منتقل می‌شود.

در ادامه از متهم بازجویی شد که مشخص شد وی دقایقی قبل در حالیکه یک قبضه اسلحه پلاستیکی در دست داشت وارد محوطه کارخانه شده و اقدام به بریدن و آتش زدن و سرقت کابل های برق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان کرده و از این طریق باعث خسارت به شرکت شده است که در آخرین سرقت در دام ماموران انتظامات کارخانه گرفتار و تحویل عوامل کلانتری 146حکیمیه شد.

سرهنگ علی احمد نادری، سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت با اعلام این خبر، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گفت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها