به بهانه پیشتازی ادینهو در جدول گلزنان لیگ

گلزنی با پاسپورت غیرایرانی

جام جم ورزشی: لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی تراکتورسازی موفق شد در نیم فصل اول با 12 گل زده در صدرجدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد. او می‌ خواهد در پایان لیگ آقای گلی را از آن خود کند.
کد خبر: ۷۴۸۶۳۴
ادینهو: کی‌روش و تیم‌ملی را فراموش کرده‎ام

ادینهو پیش از سفر به برزیل گفت‌وگویی انجام داد:

ذوب‌آهن در اوج بود
به نظر من بازی با ذوب‌آهن خیلی سخت بود اما ما نشان دادیم هر وقت تمرکز داشتیم عالی بودیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. در این بازی هم خیلی خوب بودیم و خوشحالم با برد به تعطیلات می‌ رویم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و توانستیم این تیم را در شرایط اوجش شکست دهیم.

به لک گفتم سرت را بالا بیار
در بازی با فولاد 3 اشتباه کردیم که گل خوردیم اما جلوی ذوب‌آهن اشتباه نداشتیم و گلمان را حفظ کردیم. من گلزنی را دوست دارم اما آن روز گل هایم باعث برد نشد. وقتی تیم ببرد من خوشحالم بنابراین وقتی جلوی فولاد باختیم خوشحال نبودم. همان روز به حامد لک گفتم ناراحت نباش، اشتباه مال بازیکن است سرت را بالا بیار و بازی کن.

دوست داشتم بایرامی گل بزند
قبل از بازی با ذوب‌آهن به بایرامی گفته بودم خیلی بازیکن خوبی هستی و گل می‌ زنی. دوست داشتم گل بزنم چون اول برایم تراکتور مهم است و هر بازیکنی که گل بزند خوشحالم می‌ شوم، خدا را شکر این بازی را بردیم. فرق نمی‌ کند چه کسی گل بزند.

دوباره صدرنشین می‌ شویم
ما صدرنشین می‌ شویم و نشان می‌ دهیم لیاقت بالای جدول را داریم. ما یک بازیکن برزیلی آوردیم عیسی اندو به ما اضافه شده و با جذب بازیکنان بهتر می‌ توانیم قوی تر کار کنیم. بازیکن برزیلی جدید را نمی‌ شناسم اما دوست دارم هر بازیکنی به تراکتور می‌ آید به تیم کمک کند.

تیم‌ملی را فراموش کردم
در حال حاضر به تیم‌ملی ایران و کی‌روش فکر نمی‌ کنم. تمام فکر و ذکر من تراکتور است و تیم‌ملی کی‌روش را فراموش کردم. می‌ خواهم برای تراکتور خیلی خوب کار کنم و دیگر به غیر از تراکتور روی هیچ چیز دیگری تمرکز نمی‌ کنم. قرار بود مسوولان باشگاه برای گرفتن تابعیت ایران کمک کنند که هیچ اتفاقی نیفتاد.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها