جام جم ورزشی: اکثر کارشناسان اعتقاد دارند محمد رضا خلعتبری مهاجم سپاهان در حال حاضر بهترین بازیکن لیگ است و با 3 گلی هم که به گسترش فولاد زد این مساله را ثابت کرد.
کد خبر: ۷۴۸۶۹۸
خلعتبری: هر کاری کنم کی روش من را نمی بیند

خیلی ها انتطار داشتند بعد از این عملکرد فوق العاده، خلعتبری در لیست کی روش جایی داشته باشد اما باز هم او دعوت نشد. خلعتبری در مورد تیم ملی و شرایط سپاهان گفت و گویی انجام داد:

نمی دانم من سریع ترین گل را زدم یا رضایی؟!
خوشحالم که دربازی با گسترش فولاد گل های خوبی زدم. هنوز نمی دانم که من سریع ترین گل لیک را زدم یا غلامرضا رضایی!؟ البته برایم زیاد مهم نیست و فقط می خواستم گل بزنم .90 دقیقه برای برد تین تلاش کردیم و استحقاق این برد را هم داشتیم. گل هایم را به هواداران تقدیم کردم و همیشه به عشق هواداران و تیمم بازی می کنم.ما برای اینکه جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم نیاز به این 3 امتیاز داشتیم.

از هادی خواستم پنالتی را بزنم
همیشه پنالتی های ما را هادی عقیلی می زند اما وقتی جلوی گسترش داور برای ما پنالتی گرفت به هادی گفتم؛من دو گل زدم و اجازه بده پنالتی را هم بزنم.هادی هم گفت؛مشکلی نیست و من پنالتی را زدم. با این پنالتی 3 گله در این بازی شدم که خداراشکر می کنم.

گلم را به هواداران تقدیم کردم
در بازی با پدیده که گل زدم ،گلم را به کرانچار را تقدیم کردم چون این مربی برای من عزیز و قابل احترام است. اما در بازی با گسترش فولاد گل هایم را به هواداران تقدیم کردم چون همیشه من را تشویق کردند.

آقا فراز به من لطف دارد
گسترش فولاد هم جلوی ما خوب بازی کرد. همیشه گفتم آقا فراز از مربیان خیلی خوب ما از لحاظ فنی و شخصیتی هستند. تیم های آقا فراز فوتبال بازی می کنند وگرنه اگر مثل تیم های دیگر بسته بازی می کردند می توانستند یک امتیاز را بگیرند. ایشان به من لطف دارند.

4 بازی سخت داریم
ما باید در نیم فصل دوم شرایط مان را حفظ کنیم و بعد از تعطیلات 4 بازی سخت مقابل تیم های استقلال، نفت تهران، پیکان و ذوب آهن داریم که باید از این بازی ها امتیاز بگیریم. این تیم ها خیلی خوب کار کردند و بازی کردن جلوی این تیم ها کار راحتی نیست.

هر کاری کنم کی روش به من توجه نمی کند
حرف زدن در مورد تیم ملی فایده ای ندارد و واقعا نمی دانم باید چه بگویم. من تمام تلاشم را کردم اما هر طوری که بازی می کنم سرمربی تیم ملی توجه نمی کند و به تیم ملی دعوت نمی شوم. به هر حال تصمیم ایشان برای من قابل احترام است. اما وقتی توجه نمی شود که کدام بازیکن در لیگ خوب بازی می کند دیگر من چه بگویم. از این به بعد تمام انگیزه ام برای موفقیت سپاهان است و برای این تیم تلاشم را می کنم. اما برای تیم ملی آروزی موفقیت می کنم ولی دوست دارم با سپاهان قهرمان شویم و سهمیه آسیایی بگیریم. شاید بهتر از من هستند که من دعوت نمی شوم.

کریمی باید حد و اندازه اش را بداند
من نمی توانم ببینم یک بازیکن جوان به من بگوید توپ را لونده را این کار را بکن!خداراشکر ماجرای من و علی کریمی در بازی با گسترش ختم به خیر شد اما هر کسی باید حد و اندازه خودش را بداند. از لحاظ فنی خیلی کریمی را دوست دارم و اگر فقط به فکر فوتبال باشد موفق می شود. اگر دوباره این مسائل پیش بیاید من باز هم این برخورد را می کنم و بازیکنان کوچکتر نباید به بزرگترهای تیم بی احترامی کند. در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها