جام جم ورزشی: مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اگر یک درصد احساس کنم پدیده از رفتن من متضرر می‌شود در این تیم می‌مانم.
کد خبر: ۷۴۸۰۲۷
آقای گل برای استقلال شرط گذاشت

رضا عنایتی درباره شرایط تیم فوتبال پدیده پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است البته بعد از باخت به نفت در نیمه‌نهایی جام حذفی بازیکنان از نظر روحی روانی شرایط خوبی نداشتند اما مرزبان با بازیکنان صحبت کرد و همه ما می‌دانیم که جام حذفی برای ما تمام شده و باید همه تمرکزمان روی لیگ باشد و امیدوارم فردا بتوانیم مقابل نفت مسجد سلیمان بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم چرا که این بازی حتی از بازی با نفت تهران در نیمه‌نهایی جام حذفی هم حساس‌تر است.

وی درباره نقل و انتقالات باشگاه پدیده در نیم‌فصل هم اظهار داشت:‌ به هر حال نقل و انتقال بازیکنان برای تقویت نقاط ضعف است چرا که در نیم‌فصل دوم بازی‌های به مراتب سخت‌تر می‌شود و امتیازگری کار راحتی نخواهد بود و به نظرم همه بازیکنانی که باشگاه پدیده قصد به خدمت گرفتن آنها دارد می‌توانند به ما کمک کنند.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان درباره شایعه حضورش در استقلال اظهار داشت: در حال حاضر همه تیم‌ها درگیر بازی‌های آخرشان قبل از تعطیلات هستند و بعد از آن فرصت 20 روزه‌ای تا پایان نقل و انتقالات وجود دارد و استقلال و پدیده هم در حال حاضر شرایط خاصی دارد و همه چیز به بعد از این بازی موکول شده است. البته احتمال هرچیزی وجود دارد اما اگر حس کنم با رفتن من از پدیده یک درصد این تیم دچار مشکل می‌شود این کار را نخواهم کرد چون شرایط خوبی در این تیم دارم و این همان چیزی است که سال‌ها به دنبالش بودم.

عنایتی درباره انتقاداتی که به قلعه‌نویی برای جذب او می‌شود چرا که سرمربی استقلال صحبت از جوانگرایی کرده بود اما جذب بازیکنی مثل عنایتی مغایر با جوانگرایی است، افزود:‌ من پاسخی به این منتقدان ندارم اما جوانگرایی به سن و سال نیست بلکه به میزان عملکرد و بیلان داخل زمین است اگر بازیکنی 18ساله باشد اما در زمین 4کیلومتر هم نرود به چه درد می‌خورد؟ سال گذشته ابراهیم‌زاده تیمش را کاملاً جوان کرده بود اما در مصاحبه‌هایش گفت که از این کار پشیمان شده و به نظر خود من هم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه به کار تیم می‌آید. من فکر می‌کنم صحبت از جوانگرایی یک راه فرار برای آرام کردن اذهان عمومی است اما جوانگرایی یعنی کار بر روی تیم‌های پایه.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که با توجه به موفقیت همبازیان سابقش همانند علیرضا منصوریان، یحیی گل‌محمدی و رسول خطیبی در عرصه مربیگری آیا او هم وسوسه مربی شدن را در سر دارد یا نه،‌ تصریح کرد: من نمی‌توانم از فوتبال جدا شوم و مثل هرکسی من هم برای آینده‌ام برنامه‌ریزی دارم شاید کسی نداند اما من دو هفته در کلاس‌های C مربیگری بودم اما مثل بعضی‌ها نیستم که از خودم در این کلاس‌ها عکس بگیریم و در فضاهای مجازی منتشر کنم و بگویم من در کلاس مربیگری! تا چند روز دیگر هم سعی می‌کنم به دنبال مدرک مربیگری B بروم و اگر این اتفاق نیفتاد در پایان فصل این کار را حتماً خواهم کرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها