بارسلونا به من سیتی خورد، پی اس جی به چلسی

جدال غول‌های فوتبال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

جام جم ورزشی: یوونتوس هر چند دیشب در خانه خود مقابل آتلتیکو مادرید بدون گل مساوی کرد اما با همین تساوی به عنوان سرگروه از گروه خود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا رفت و تیم اسپانیایی دوم شد.
کد خبر: ۷۴۷۹۶۱
خوشحالی یوونتوسی ها از سرگروهی ها+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، اتلتیکو که پیش از این صعود خود به دور بعد رقابت‌ها را قطعی کرده بود، برای صعود به عنوان تیم اول، نباید با بیش از یک گل شکست می خورد و به همین خاطر، سیمئونه ریسک نکرد و با ترکیبی تقریبا کامل تیمش را به میدان فرستاد. یوونتوس هم که با یک تساوی نیز می توانست صعودش را قطعی کند، از تمامی مهره‌های خود استفاده کرده بود و برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشته بود ولی در نهایت با کسب تساوی به دور بعد صعود کرد.

قهرمان ایتالیا و قهرمان اسپانیا در یک بازی پایاپای به مصاف یکدیگر رفتند که موقعیت‌های دو تیم تقریبا به یک اندازه بود ولی توپ و میدان در بیشتر دقایق بازی در اختیار یوونتوس بود. با این حال، شاگردان آلگری به جز در چندین صحنه، خطر چندانی روی دروازه ی اتلتیکو ایجاد نکردند و اتلتیکو نیز فشار چندانی به بازیکنانش نیاورد. بدین ترتیب اتلتیکو با 13 امتیاز به عنوان تیم اول و یوونتوس با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد رقابت‌ها صعود خواهند کرد.

یوونتوسی ها پس از پایان این دیدار بابت صعود تیمشان به عنوان سرگروه به مرحله بعد بسیار خوشحال بودند:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها