جام جم ورزشی: رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با چهار گل لودوگورتس بلغارستان را شکست داد. رونالدو با گلزنی در این دیدار از رکورد گلزنی رائول گونزالس افسانه ای عبور کرد.
کد خبر: ۷۴۷۹۱۸
رونالدو از رکورد رائول عبور کرد/رئال حریف بلغاری را 4 تایی کرد+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، رئال مادرید موفق شد در یک دیدار آسان خانگی، 4-0 حریف خود لودوگورتس را در هم بکوبد و با ثبت رکوردی جدید در تاریخ لیگ قهرمانان، با قاطعیت و با کسب پیروزی در تمامی دیدار‌ها به دور بعد صعود کند.

بازی با برتری رئال همراه بود و حملات خوبی از سوی شاگردان آنچلوتی شکل گرفت تا اینکه در دقیقه 20، مارسلینو، مدافع لودوگورتس، ضربه ی سر واران را با دست دفع کرد که داور اعلام ضربه ی پنالتی و با کارت قرمز مستقیم او را جریمه کرد. رونالدو پشت ضربه ی پنالتی قرار گرفت و توپ را وارد دروازه کرد تا هفتاد و دومین گلش در لیگ قهرمانان به ثبت برسد تا از رکورد رائول اسطوره رئال مادرید عبور کند. حملات رئال ادامه داشت تا اینکه روی سانتر تونی کروس، گرث بیل موفق شد با یک ضربه ی سر، دروازه لودوگورتس را برای بار دوم باز کند. بازی در نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه ی دوم را باز هم رئال بهتر شروع کرد ولی موفق به استفاده از موقعیت‌ها نشد تا اینکه در دقیقه 79، روی یک کرنر رونالدو تاثیری روی توپ داشت و آربلوا در ادامه موفق شد توپ را وارد دروازه کند. در دقیقه 88 نیز روی پاس خسه رودریگز، مدران در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان موفق شد اولین گلش را به ثمر برساند.

این نوزدهمین پیروزی متوالی رئالی ها در تمام رقابت های این فصل بود و بدین ترتیب، آنها با شکستن رکورد بارسلونای فرانک رایکارد، حالا صاحب رکورد بیشترین برد متوالی در فوتبال اسپانیا هستند.

این پیروزی همچنین ششمین پیروزی آنها در مرحله گروهی بود.رئالی ها تمام بازی های خود را با برد پشت سر گذاشتند.
در این گروه رئال که پیش از این صعود خود را مسجل کرده بود با 18 امتیاز به همراه بازل 7 امتیازی راهی مرحله بعد شد. در دیگر دیدار گروه B لیورپول و بازل به تساوی یک بر یک رسیدند.

در گروه A نیز یوونتوس و آتلتیکو مادرید به تساوی بدون گل رسیدند و المپیاکوس با نتیجه چهار بر دو در همین گروه مالموی سوئد را شکست داد.


در این گروه یوونتوس و اتلتیکو به مرحله حذفی صعود کردند.

تصاویری از این دیدار را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها