آنهایی که عصر طلایی خودروهای اسپرت دهه 60 میلادی را به یاد دارند حالا باید منتظر نسخه جدید و کاملا متحول شده «A108 built» یعنی «Willys Interlagos» باشند.
کد خبر: ۷۴۷۶۰۵
نسخه جدید خودروی ویلیز به بازار می آید + عکس

شرکت کوچک اما قدیمی «Maggiora و Carrozzeria Viotti» در ایتالیا که به ساخت خودروهای کلاسیک سفارشی شهرت دارد، خودروی توربوشارژ اسپرت قدرتمندی می سازد که به موتوری شش سیلندر با توان قابل توجه 610 اسب بخار مجهز است.

نکته قابل توجه درباره این خودروی جدید ساختار تقریبا دست نخورده بدنه آن است به طوریکه در نگاه نخست بیننده را به یاد عصر طلایی خودروهای اسپرت دهه 60 میلادی می اندازد.

نسخه قدیمی این خودرو به سفارش بازار برزیل ساخته شده بود و جالب اینکه در بسیاری از مسابقات سرعت مقام های نخست را به دست می آورد. نخستین بار این خودرو در پاییز سال 1957 و در نمایشگاه خودروی پاریس به دنیا معرفی شد.

حالا قرار است تنها 110 دستگاه از این خودرو ساخته شود. تولید محدود این خودرو صرفا با هدف جاودانه ماندن آن در آینده است.

بدون شک هر یک از این 110 دستگاه خودرو در آینده ارزش مادی و تکنولوژیکی قابل توجهی خواهند داشت.

ویلیز (Willys) جدید از موتوری به حجم 3.8 لیتر بهره می برد و جالب اینکه صفر تا 100 را تنها در 2.7 ثانیه طی می کند و این یعنی آنکه این خودرو را باید در زمره پرشتاب ترین خودروهای اسپرت حال حاضر دنیا به شمار آورد.

محصول خلاقانه و به روز شده این شرکت ایتالیایی تا 340 کیلومتر حداکثر سرعت دارد با این حال تنها نقطه ضعف فعلی آن مصرف نسبتا بالای سوخت است.

گفته می شود قیمت این خودرو که در اوایل سال 2015 برنامه فروش آن آغاز می شود حدود 468 هزار دلار است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها