توضیحات لاریجانی درباره جلسه غیر علنی مجلس

نوبخت از اراده دولت برای حذف یارانه پردرآمدها گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز خانه ملت، توضیحاتی درباره جلسه غیر علنی که با حضور معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور برگزار شده بود، ارائه کرد.
کد خبر: ۷۴۷۵۲۸
نوبخت از اراده دولت برای حذف یارانه پردرآمدها گفت

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلام در آغاز جلسه علنی امروزپارلمان درباره جلسه غیر علنی امروز مجلس که با حضور معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور برگزارشد، گفت: علت تأخیر درآغار جلسه علنی،‌ گزارش آقای نوبخت در مورد بودجه سال 1394 بود.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در ضمن ابعاد بودجه و پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در این زمینه هم در این جلسه مورد توجه قرار گرفت.

یک نماینده با اشاره به تقاضای معاون رئیس جمهور در جلسه غیرعلنی مجلس مبنی بر عدم ایجاد تغییرات اساسی در لایحه بودجه گفت: نوبخت اعلام کرد که دولت درپی حذف یارانه پردآمدها است.

یک نماینده مجلس در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که صبح امروز سه شنبه با حضور معاون برنامه ریزی رئیس‌جمهور، گفت: نوبخت در این جلسه گزارشی از کلیات بودجه را ارائه داد و از نمایندگان خواست تا تغییرات اساسی در لایحه بودجه ندهند و تنها این لایحه را تکمیل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نوبخت همچنین گزارشی از اعتبارات عمرانی و جاری در لایحه بودجه 94 ارائه داد و گفت؛ اراده دولت یازدهم در شناسایی دهک‌های بالای جامعه و حذف آنها از دریافت یارانه نقدی است.

این نماینده مجلس گفت: نوبخت همچنین تاکید کرد در لایحه بودجه 94 تلاش داریم از تولید حمایت کرده و در راستای رونق فضای کسب و کار فعالیت کنیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها