جام جم ورزشی: خیلی ها منتظرند ببینند که چه بازیکنانی لیست استقلال را خالی می‌ کنند تا آبی ها بتوانند با بازیکنانشان قرارداد امضا بکنند.
کد خبر: ۷۴۷۵۱۸
سه آبی پوش در لیست خروجی استقلال

استقلال هم اکنون سه جای خالی دارد اما مذاکرات خود را با ۷ بازیکن آغاز کرده اند. پس اگر قرار باشد تمام این ۷ بازیکن جذب استقلال شوند، نیاز است که ۴ بازیکن در لیست مازاد قرار بگیرند.

بابک حاتمی، کاوه رضایی، رسول نویدکیا، میلاد نوری، رضا عنایتی و میلاد سلیمان فلاح بازیکنانی هستند که مورد نظر امیر قلعه‌نویی هستند. میلاد سلیمان فلاح اولین بازیکنی است که با استقلالی ها قرارداد امضا کرده است.

البته امیر قلعه‌نویی هنوز نام بازیکنانی که نظری روی آنها ندارد را به صورت رسمی اعلام نکرده است و دلیل آن هم مشخص است. آبی ها باید پنجشنبه با استقلال‌خوزستان بازی کنند و بنابراین منطقی نیست که الان بخواهد تیمش را به هم بریزد

در روزهایی که آبی ها مذاکراتشان را برای جذب بازیکنان جدید آغاز کرده اند، به غیر از پژمان نوری باید از آندو تیموریان، مهدی کریمیان و میلاد فخرالدینی به عنوان جدی ترین گزینه های خروج از استقلال نام برد.

* آندو تیموریان

آندرانیک تیموریان که بی تردید یکی از بهترین بازیکنان تیم‌ملی در جام‌جهانی بود، در این فصل نتوانسته عملکرد خوبی در جمع آبی‌پوشان داشته باشد. او مدتی است که نغمه جدایی سر داده و گفته می‌ شود امیر قلعه‌نویی هم از جدایی او راضی است و فقط مانده که تیم جدیدش را معرفی کند. شاید به همین دلیل هم باشد که هنوز اعضای هیات مدیره استقلال حاضر نشدند با شرایط این بازیکن برای ماندن در استقلال کنار بیایند.

* مهدی کریمیان

کریمیان چندی پیش به دلیل مشکلات سربازی از بازی در استقلال منع شد اما هنوز رفتنش به تیم های نظامی قطعی نشده است. گفته می‌شود او پیگیر کارهایش است تا شاید بتواند ثابت کند که کارت معافیتش قانونی بوده است. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که امیر قلعه‌نویی نظری روی ادامه فعالیت کریمیان در استقلال ندارد و به احتمال فراوان او هم در نیم فصل از آبی ها جدا خواهد شد.

* میلاد فخرالدینی

فخرالدینی در اوایل فصل بی تردید یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود. او که از تراکتور به استقلال آمد و سابقه همکاری با امیر قلعه‌نویی در این تیم را داشت، در اوایل فصل همه را امیدوار کرد تا بتواند به عنوان یک مدافع راست مطمئن سال ها این پست آبی ها را بیمه کند. اما هر چه گذشت افت او بیشتر به چشم آمد تا جایی که یک بازی بعد از دربی، در بازی با ذوب‌آهن در یک چهارم نهایی جام‌حذفی روی نیمکت نشست تا خیلی ها به این نتیجه برسند، این پایان کار مدافع کرمانی استقلال است. گفته می‌ شود باشگاه استقلال قصد دارد او را در ازای گرفتن بابک حاتمی و کاوه رضایی و پرداخت مبلغی به باشگاه سایپا او را معاوضه کند.

ضمن اینکه باید از پژمان نوری به عنوان نخستین بازیکن جداشده در نیم فصل نام برد.(سایت کاپ)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها