جام جم نوا: نامزدهای ۸۳ رشته جایزه گرمی اعلام شدند، از جمله رشته وورد میوزیک و هیچ نامی از هنرمندان ایرانی در این دوره از جایزه گرمی دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۷۴۶۲۲۰
حافظ ناظری حذف شد‎؛ بیانسه رکورد زد

حافظ ناظری، فرزند شهرام ناظری، پیش بینی کرده بود که نامزد گرمی خواهد شد و حتی این بحث را مطرح کرده بود که رئیس آکادمی گرمی در پی اضافه کردن بخش جدیدی با عنوان سبک جدیدی در گرمی هستند که بتوانند اثر حافظ ناظری را در آن جای دهند اما خبری از آلبوم “بعد یازدهم” اثر حافظ ناظری در میان نامزدها نیست. جالب اینکه تولیدکننده این آلبوم، دیوید فراست برای آلبوم دیگری نامزد گرمی شده است. فراست در بخش بهترین مدیر تولید آلبوم کلاسیک برای اثری از ریکاردو موتی نامزد گرمی شده است.
اما در بخش وورد میوزیک انیوشکا شانکار (دختر راوی شانکار) و سرجیو مندس (هنرمند مشهور برزیلی) در کنار تومانی دیاباته، آنجلیکا کیدجو و لویئس کونته نامزد دریافت گرمی هستند. حافظ ناظری که پیش از این اعلام کرده بود اثرش به ۶ بخش از جایزه گرمی راه یافته در هیچ کدام از ۸۳ بخش جایزه گرمی نامزد نشده است.
اما امسال در مهمترین بخش گرمی یعنی بهترین رکورد سال (بهترین آلبوم فارغ از ژانر) ایگی آزلا، سی‌آ ، سم اسمیت، مگان تریلور و تیلور سویفت رقابت خواهند کرد. ایگی آزلا در شش بخش دیگر هم نامزد است از جمله بهترین ستاره نو ظهور.
بیانسه با نامزدی در ۵ رشته و رسیدن به چهل و هفتمین نامزدی، رکورد دالی پارتون ۶۸ ساله را شکست که تاکنون ۴۶ بار نامزد گرمی شده بود. پارتون از مهمترین خوانندگان تاریخ موسیقی کانتری است. در کنار بیانسه و ایگی آزلا ، سم اسمیت، تیلور سویفیت و کیتی پری نام‌های پرتکرار گرمی امسال هستند. مراسم اهدای جوایزه جایزه گرمی ۱۲ فوریه سال ۲۰۱۵ برگزار خواهد شد. (هنرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها