جریان‌های تروریستی تکفیری در برابر جریان اصیل اسلامی که هر روز دل‌های مستضعفین و منتقدین به استکبار را بیش از پیش به خود جلب می​کند، قرار دارد

جریان تکفیر، از حب ثروت تا مقابله با مستضعفان

دست اندرکاران کنگره جهانی جریان‌های تکفیری تقدیر شدند

در مراسم تقدیر از دست اندرکاران کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری، آیت الله مکارم شیرازی از تلاش رسانه ملی در برگزاری این کنگره تقدیر کرد.
کد خبر: ۷۴۵۸۵۶
دست اندرکاران کنگره جهانی جریان‌های تکفیری تقدیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برگزاری کنگره جهانی جریانهای افراطی و تکفیری که در قم برگزار شد از خدمات و تلاش‌های ارزنده تعدادی از دستگاه‌ها از جمله رسانه ملی در انعکاس و به تصویر کشیدن بهینه و پرحجم در طول برگزاری این کنگره تقدیر شد .

نماینده رسانه ملی در این کنگره ، حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما بود که از سوی آیت الله مکارم شیرازی ، به وی تقدیر نامه اهداء شد.
در متن این تقدیر نامه آمده است؛بی شک تلاش جنابعالی در برگزاری کنگره جهانی " جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام " از آلام و رنج های مسلمین کاسته است به سهم خود از حضرت عالی که این کنگره را با حضور پررنگتان در عرصه های مختلف رونق بخشیده اید تشکر می کنم .

توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم "

آیت‌الله مکارم‌شیرازی، در تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری کنگره بررسی خطر جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام گفت: کنگره جهانی جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام با شرکت علمای برجسته‌ای از بیش از هشتاد کشور جهان و علمای برجسته ای از حوزه و سایر نقاط کشور با شکوه هر چه تمام‌تر و بدون هیچ گونه مشکلی پایان یافت و به لطف پروردگار آثار عمیق آن در حاضران و نقاط دیگر جهان که اخبار آن را دریافت داشته‌ایم، مشهود بود.

وی در ادامه از همه افراد و نهادها و ارگان­‌هایی که برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره عظیم زحمات فراوانی کشیده‌اند از جمله استاندار قم، نیروی انتظامی، مسئولین راهنمایی و رانندگی، نیروهای سپاه، شهرداری و بهداشت و درمان قم، اطلاعات و صداوسیما و مخابرات و همچنین وزارت امور خارجه تقدیر و تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها