جام جم ورزشی: سال 2014 میلادی رو به اتمام است و بد نیست نگاهی به "ترین" های فوتبال در این سال بیندازیم.
کد خبر: ۷۴۴۵۶۲
جنجالی ترین فوتبالیست های سال 2014+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، "ترین" های فوتبال همیشه قرار نیست در برگیرنده بهترین ها و یا گلزن ترین ها باشد. مواردی همچون "جنجالی ترین" ها می تواند برای همه جذابیت زیادی داشته باشد. اما جنجالی ترین بازیکنان سال 2014 دنیا چه کسانی بودند؟ در این رده بندی دیگر خبری از رونالدو و مسی نیست. آنها هر چقدر رکوردزنی کردند اما در مقابل حاشیه و یا جنجالی نداشتند که بخواهند در این لیست قرار بگیرند. اخیرا گزارشی در اینباره در سایت اسپورتولوژی ارائه شده که در آن با معیارهایی اقدام به انتخاب جنجالی ترین و پر حاشیه ترین بازیکنان فوتبال کرده است. با کنار گذاشتن برخی از چهره های کمتر شناخته شده فهرست جنجالی ترین ها به سراغ دو ستاره بسیار سرشناس این فهرست می رویم، چهره هایی که بی شک در صدر حاشیه ساز ترین ها قرار می گیرند. با هم با این جنجالی های سال 2014 آشنا می شویم.

1- لوئیس سوارز

شکی درباره انتخاب او به عنوان جنجالی ترین چهره سال 2014 فوتبال وجود ندارد. مردی که در جام جهانی 2014 برزیل و در دیدار اروگوئه و ایتالیا از شانه جورجیو کیه لینی مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا گاز گرفت تا یکی از بزرگ ترین جنجال های جام جهانی رقم بخورد. محرومیتی چهار ماهه از فوتبال به اضافه 9 جلسه محرومیت از همراهی تیم ملی فوتبال اروگوئه حاصل همان گازی بود که کیه لینی قربانی آن شد. البته این برای نخستین بار نبود که سوارز یک بازیکن را گاز می گرفت و اصلا به همین دلیل بود دچار محرومیتی سنگین شد. او پس از آن جام جهانی جنجالی و آن گاز تاریخی از لیورپول به بارسلونا پیوست.

2- ماریو بالوتلی

او کسی است که خودش دنبال دردسر می گردد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه لیورپول که خریدی موفق برای باشگاه انگلیسی لیورپول به شمار نمی رود مثل همیشه در زمره حاشیه ساز ترین بازیکنان فوتبال قرار دارد. حتی اگر حاشیه به سراغ بالوتلی نرود او خودش راهش را به سمت حاشیه ها کج می کند. مهمانی شبانه پس از شکست لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، تلاش نافرجام برای گرفتن حضانت فرزندش از همسر سابق، انتخابش به عنوان بدلباس ترین فوتبالیست سال، توهین نژاد پرستانه به او و ... اتفاقاتی بودند که باعث شد سوپر ماریو در زمره جنجالی ترین های سال 2014 قرار بگیرد.

3-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها