جام جم ورزشی: رقابت در لیگ همیشه قرار نیست به باشگاه ها خلاصه شود، گاهی اوقات بازیکنان نیز تبدیل به رقبایی سرسخت برای یکدیگر می شوند.
کد خبر: ۷۴۳۷۳۶
بزرگ ترین دشمنان تاریخ لیگ برتر+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، روی کین و پاتریک ویرا. اولی ایرلندی است و دومی فرانسوی. کین اسطوره منچستریونایتد به شمار می رود و ویرا همین نقش را برای آرسنال دارد. هر دو بازنشسته شده اند. این دو بزرگ ترین رقبای یکدیگر در تاریخ لیگ برتر شناخته می شوند. رقابت ها آنها از نوع خاصی بود. دعوا، درگیری، رقابت، آشتی، قهر و ...

زمانی که آرسنال و منچستریونایتد با یکدیگر روبرو می شدند برای بسیاری قابل پیش بینی بودکه کین و ویرا باز هم مثل همیشه با هم درگیر می شوند. پس از تمام این درگیری ها کین و ویرا یک روز پس از مسابقه با هم آشتی می کردند اما دیدار دوباره آرسنال و منچستر باز هم سرآغاز دیگری برای دعواهای این دو ستاره بزرگ لیگ برتر بود.

ویرا و کین اکنون به عنوان بزرگ ترین دشمنان و رقیبان لیگ برتری برای یکدیگر شناخته می شوند. هیچ کدام از بازیکنان لیگ برتری به اندازه این دو سابقه جنگ و دعوا را با یکدیگر ندارند. به هر حال آنها اکنون نه دشمن که دوست یکدیگرند اما کین هنوز هم می گوید از تمام درگیری ها و دعواهایی که با ویرا داشته اصلا پشیمان نیست!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها