تردد تریلرها در محور هراز همچنان ممنوع است

محدودیت های ترافیکی جاده ها

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۴۱۴۹۲
بارش برف و باران در محورهای 10 استان

سرهنگ محمد حسین حمیدی، در این باره گفت: برابر اخبار دریافتی از مراکز کنترل ترافیک هم اکنون در محورهای دستکم 9 استان شاهد بارش باران هستیم. که از این میان می‌توان به استان‌های قزوین، گیلان، اکثر محورهای شرق و غرب استان تهران، البرز، کرمانشاه، همدان، کردستان و آذربایجان شرقی و فارس اشاره کرد.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای دو استان آذربایجان غربی و کردستان نیز اظهار کرد: محورهای سردشت و تکاب – شاهین دژ در استان آذربایجان غربی و محور بانه در استان کردستان همراه با بارش برف گزارش شده است که لازم است رانندگان برای تردد در این محورها ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوط به شرایط برفی، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که در غیر این صورت ماموران پلیس از ادامه تردد آنان جلوگیری خواهند کرد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز تصریح کرد: هم اکنونهوا در تمامی جاده‌های کشور وضعیت ترافیکی روان گزارش شده و تنها در باند شمالی آزادراه تهران – کرج شاهد حجم بالای تردد خودروها هستیم که این موضوع به دلیل پیک ترافیک صبحگاهی است.

وی محور شمشک به دیزین را همچنان مسدود اعلام کرد و با اعلام شماره تلفن 88255555 و تلفن سه رقمی 120 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز نیاز به امدادرسانی حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند. ( ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها