جام جم ورزشی: غلامحسین مظلومی هم رفت. باز هم این سرطان بود که یکی دیگر از چهره های شاخص ورزش ایران را با خود برد.
کد خبر: ۷۴۰۶۹۶
چهره های شاخص درباره مظلومی چه گفتند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، مظلومی روز چهارشنبه به دلیل عوارض بیماری سرطان سرانجام جان به جان آفرین تسلیم کرد تا فوتبال ایران یکی دیگر از چهره های شاخص و دوست داشتنی خود را از دست بدهد. چهره های مختلف ورزش در گفت و گو با خبرگزاری های مختلف درباره مظلومی صحبت هایی را انجام داده اند که ماحصل آن در ادامه می آید:

منصوریان: باید درس بگیریم

علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت در حاشیه تشییع پیکر غلامحسین مظلومی گفت: باید از این اتفاقات درس بگیریم. غلامحسین مظلومی، ناصر حجازی و مرتضی پاشایی از بین ما رفتند و باید قدر کسانی را که داریم بدانیم و از این اتفاقات درس بگیریم و اینقدر آبروی افراد را ارزان نبریم و به اعتبار افراد چوب حراج نزنیم هر چند که بخش اعظمی از اهالی فوتبال در این مراسم با هم آشتی می‌کند و بیاییم قبل از این اتفاقات به هم احترام بگذاریم.

منصوریان در پایان اظهار داشت: دوستان! من برادر کوچک همه شما هستم اما فاصله بین مرگ و زندگی یک ثانیه است و کسی از آینده خبر ندارد. مگر زندگی چه دارد که به خاطر آن همدیگر را بی‌احترام کنیم و آبروی یکدیگر را ببریم؟ بیاییم حرف‌های نزده را در خلوت خودتان بگویید نه در جمع و اینگونه با اعتبار افراد بازی نکنید.

افشارزاده: قلعه نویی شام غریبان برگزار می کند

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حضورش در مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی گفت: این ضایعه را به استقلال، هواداران، جامعه ورزش وخانواده مرحوم تسلیت می‌گویم. مظلومی یکی از اسوه‌های ورزش بود که از نظر اخلاقی و رفتاری برای همه مشخص بود هیچ وقت دچار غرور و تکبر نشد.

افشارزاده درباره برنامه این باشگاه در رور دربی در خصوص درگذشت مظلومی اظهار داشت: ما سه‌شنبه مراسمی را برگزار خواهیم کرد.روز دربی هم قبل از بازی کار ارزشمندی خواهیم داشت. همچنین امشب قلعه‌نویی بازیکنان را دعوت کرده تا شام غریبان برگزار کند.

پروین: باید هوای هم را داشته باشیم

علی پروین در حاشیه مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی گفت:این درد ماست که تا وقتی زنده هستیم کسی به داد ما نمی رسد اما تا کسی می میرد همه برای حضور در مراسمش به شیرودی می آیند. تا وقتی زنده هستیم باید هوای هم را داشته باشیم.

وی درباره شخصیت فوتبالی مظلومی هم ادامه داد: او یکی از بهترین فوتبالیست هایی بود که من کنارش بازی کردم. ما نزدیک به 40،50 بازی در کنار هم بازی کردیم و خدا به خانواده اش صبر بدهد.

کفاشیان: مظلومی اسطوره بود
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی گفت: مظلومی یکی از اسطوره‌های بزرگ فوتبال بود چه در زمان بازیگری، چه مربیگری و همینطور پیشکسوتی تمام تلاشش این بود که به فوتبال کمک و خدمت کند. آخرین لحظات هم به فوتبال و مردم فکر می‌کرد. حضور مردم هم در مراسم امروز نشان می‌دهد که اخلاقیات حرف اول را می‌زند و مردم قدر آن را می‌دانند.

حجازی: این جمعیت نشانه مردمی بودن مظلومی است

آتیلا حجازی در مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی پیشکسوت استقلال گفت: جمعیتی که شما می‌بینید نشان دهنده مردمی بودن مظلومی است و من از صمیم قلب برای شادی روحش دعا می‌کنم و امیدوارم خدا به خانواده آن مرحوم صبر دهد. می‌دانم که مظلومی با این جمعیت متوجه می‌شود که چقدر مردمی بوده است.

عمران زاده: مظلومی از مفاخر فوتبال ایران بود

حنیف عمران‌زاده در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم غلامحسین مظلومی گفت: غلامحسین مظلومی به معنای واقعی اسطوره استقلال بود و به راستی لقب سرطلایی برازنده اوست.

وی ادامه داد: درست است که ما با هم، هم‌نسل نبودیم اما وصف بازی‌های او را شنیدیم و تنها می‌توانم بگویم که مظلومی از مفاخر ورزش ایران بود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها