جام جم ورزشی: وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ضایعه درگذشت غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال کشور را به مردم، جامعه ورزش و خانواده محترم وی تسلیت گفتند.
کد خبر: ۷۴۰۲۶۹
تسلیت وزیر ورزش و کمیته المپیک برای درگذشت مظلومی

محمود گودرزی با ارسال پیامی درگذشت غلامحسین مظلومی، پیشکسوت فوتبال ایران را به جامعه ورزشی به ویژه فوتبال ایران تسلیت گفت.

وزیر ورزش و جوانان در این پیام با آرزوی رحمت و آمرزش برای این پیشکسوت ارزنده و با اخلاق ورزش کشورمان برای وابستگان آن مرحوم صبر و اجر جزیل از خداوند متعال خواستار شد.

همچنین کمیته ملی المپیک طی پیامی درگذشت غلامحسین مظلومی پیشکسوت ورزش و فوتبال کشور را به خانواده محترم وی، مردم و جامعه ورزش تسلیت گفت.

درمتن پیام تسلیت آمده است: بار دیگر جامعه ورزش کشور داغدار از دست دادن عزیزی شد که سالیان سال با گلهای زیبای خود شادیهای بسیاری برای دل مردم و هموطنانش به ارمغان آورد و امروز غم از دست دادن این عزیز ضایعه ای است سخت و جانگذاز، ضمن تسلیت در گذشت پیشکسوت اخلاق مدار ورزش کشور به جامعه ورزش،اهالی فوتبال و خانواده محترم آن از خداوند متعال برای وی غفران الهی و برای بازماندگانش صبری جمیل آرزومندیم. عزیزی که اگر چه از پیش ما رفت ولی نامش در اذهان مردم باقی خواهد ماند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها