کدام ستاره قرار است به پرسپولیس بیاید؟!

جام جم ورزشی: سرمربی و مدیران پرسپولیس آنقدر گفته‌اند که دیگر می‌دانیم قرار است این تیم را در نیم‌فصل با حضور چند ستاره تقویت کنند اما مانده‌ایم که منظورشان کدام ستاره‌هاست!
کد خبر: ۷۳۹۶۹۱
کدام ستاره قرار است به پرسپولیس بیاید؟!

اگر خارجی‌ها را بگویند که خب خودشان بهتر از ما می‌دانند هیچ ستاره‌ای برای تست دادن به پرسپولیس نمی‌آید و در بین بازیکنان ایرانی هم هیچ ستاره‌ای بدون تیم نیست. البته که پرسپولیس بازیکن می‌خواهد و بازیکن هم جذب خواهد کرد اما ستاره بودنشان روزی مشخص می‌شود که آن را با پیراهن قرمزرنگ این تیم در زمین فوتبال ببینیم‌.

فعلا مهم این است که لیست پرسپولیس پر شود و با بازیکنانی هم پر شود که خرج زیادی روی دست باشگاه نگذارند. رضا خالقی‌فر هم می‌تواند یکی از همین بازیکنان باشد. مهاجم یک گله‌ای که راه‌آهن او را به یک هافبک تبدیل کرده و هنوز نمی‌دانیم که پرسپولیس این بازیکن را برای کدام پست می‌خواهد چرا که این تیم هم هافبک لازم دارد و هم مهاجم.

این هم البته شاید اهمیت چندانی ندارد. مهم، تعاملی است که رییس هیات‌مدیره باشگاه با راه‌آهن ایجاد کرده و قول گرفته که هر بازیکنی را پرسپولیس خواست، به او بدهند. هر چه باشد او به پرسپولیس و راه‌آهن به یک اندازه تعلق خاطر دارد و این‌جور یار گرفتن‌هایش هم به قول معروف از این جیب به آن جیب است.

به هر دلیل و با هر هدفی، حمیدرضا سیاسی و حمید استیلی توافق کرده‌اند که رضا خالقی‌فر نیمه دوم فصل را در پرسپولیس بگذراند؛ البته با یک قرارداد قرضی. در ازای او، پرسپولیسی‌ها هم یکی از بازیکنان خود را به راه‌آهن می‌فرستند اما هنوز معلوم نیست چه کسی را.

فعلا سرمربی راه‌آهن فقط پذیرفته که خالقی‌فر را در اختیار پرسپولیس بگذارد و این شانس را هم دارد که یکی از قرمزپوشان را گلچین کند اما اگر او هیچ بازیکنی از پرسپولیس را نخواست و یا درخشان با جدایی بازیکن منتخب استیلی موافقت نکرد، آن وقت مرد همه‌کاره باشگاه پرسپولیس که ما او را رییس هیات‌مدیره می‌دانیم، مجبور است دستی به جیب ببرد و خالقی‌فر را از راه‌آهن بخرد. جالب، بی تفاوتی حمید درخشان به این انتقال است.

آن هم در حالی که سیاسی پرسپولیسی شدن خالقی‌فر را قطعی خوانده و گفته که این بازیکن بعد از دربی با پرسپولیس تمرین خواهد کرد. داستان وقتی جالب‌تر می‌شود که می‌شنویم استیلی گفته پرسپولیس هر بازیکن دیگری غیر از خالقی‌فر را هم بخواهد، در اختیارش خواهد گذاشت و رییس هیات‌مدیره باشگاه هم خبر داده که یکی دیگر از مهاجمان راه‌آهن هم تا حضور در پرسپولیس فاصله‌ای ندارد.(ایران ورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها