جام جم ورزشی: چیزی به نهایی شدن مذاکرات مدیران پیکان با علی دایی باقی نمانده است.
کد خبر: ۷۳۹۲۷۵
دایی یک امضا تا پیکان سوار شدن

این مذاکرات که از مدت‌ها پیش شروع شده، مراحل پایانی را سپری می‌کند و ظاهراً در نیم‌فصل دوم دیگر دایی را به جای منصور ابراهیم​زاده، روی نیمکت پیکان خواهیم دید. هر چند مسئولان این باشگاه مدام در مصاحبه‌هایشان تأکید می‌کنند فعلاً قصد تغییر و تحول در کادر مربیگری خود را ندارند ولی واقعیت چیز دیگری است و یکی از اعضای این باشگاه که اتفاقاً رفاقت دیرینه‌ای هم با دایی دارد در این مدت بارها با شهریار برای پیکان سوار شدن تماس برقرار کرده است. البته این موضوع اتفاق جدیدی نیست و درست چند روز بعد از برکناری دایی از سرمربیگری پرسپولیس بود که خبر مذاکره مدیران باشگاه پیکان با او، رسانه‌ای شد اما در آن مقطع دایی ترجیح داد برای مدتی از فوتبال دور باشد و به اصطلاح ریکاوری کند.

ظاهراً دایی دیگر حسابی دلش برای فوتبال لک زده و از طرفی مدیران باشگاه پیکان هم در این مدت دست​بردار نبوده‌اند تا سرمربی سابق پرسپولیس بالاخره راضی به مذاکره با آنها شده است. صحبت‌های نهایی با شهریار انجام شده و این مربی تنها یک امضا تا قبول هدایت سکان پیکان فاصله دارد. این در شرایطی است که برخی از ستاره‌های این تیم به خاطر نتایج ضعیف پیکان تصمیم به جدایی گرفته‌اند که سیدمهدی رحمتی از جمله این بازیکنان است. گویا حالا که دایی در آستانه قبول هدایت سکان این تیم قرار گرفته، از طریق یکی از دوستان مشترک‌شان، به رحمتی پیغام داده که برای نیم‌فصل دوم به هیچ تیمی قول ندهد و در پیکان بماند.

ماجرایی که ختم به خیر شد
وقتی وزیر ورزش قید شکایت از دایی را زد برادر او هم شکایت خود را از وزیر پس گرفت در واقع پیرو آن شکایت اولیه آنها هم شکایت خود را پس گرفتند تا ماجرا ختم به خیر شود. گفتنی است وزیر شنبه شب شکایتش از دایی را پس گرفته بود.

(خانواده بزرگ ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها