۵ سرویس محبوب IFTTT برای انجام خودکار کارها

ذخیره کردن عکس‌های محبوب

حتما با اپلیکیشن اینستاگرام سروکار داشته‌اید و پس از دیدن عکس‌های زیبای دوستانتان، خواسته‌اید آنها را در حافظه شخصی گوشی خود ذخیره کنید.‌ اینستاگرام امکان این کار را به شما نمی‌دهد، پس باید سراغ IFTTT بروید و دستور‌العمل مربوط به ذخیره کردن عکس‌های محبوب را انتخاب کنید.
کد خبر: ۷۳۸۹۶۵

بی‌صدا شدن خودکار گوشی

بیشتر ما زمانی که به سینما می‌رویم یا به جلسه‌ای وارد می‌شویم، یادمان می‌رود تلفن همراهمان را روی حالت silent قرار دهیم. این امر می‌تواند باعث ناراحتی دیگران بشود، پس این کار را هم به IFTTT بسپارید و با انتخاب مکان‌هایی خاص دستور بی‌صدا شدن گوشی را فعال کنید.

ایمیل شدن عکس‌های جدید

بسیاری مواقع برای ویرایش حرفه‌ای یک عکس که با تلفن همراهتان گرفته‌اید، ترجیح می‌دهید از رایانه شخصی و نرم‌افزارهای حرفه‌ای استفاده کنید. برای این کار به انتقال عکس به رایانه نیاز دارید، پس دستورالعمل ارسال تصاویر جدید به ایمیل را انتخاب کنید ‌تا انتقال بی‌دردسر انجام شود.

خبردار شدن از هوای بارانی

برنامک‌‌ها و سایت‌های هواشناسی زیادی وجود دارند که علاوه بر اخبار هواشناسی روزنامه‌ها و تلویزیون، شما را از اتفاقات جوی روز باخبر می‌کنند، اما بیشتر ما زمان کافی برای بررسی آب‌وهوای روزهای آینده نداریم، به همین دلیل تغییرات آب‌وهوایی غافلگیرمان می‌کند. پس این کار را به IFTTT بسپارید تا با نزدیک شدن اولین باران یا برف شما را باخبر کند.

ذخیره در فضای ابری

امنیت و دسترسی از همه جا به اطلاعات، هدیه‌ای است که سرویس‌های ابری به کاربرانشان داده‌اند تا هرجا و هر زمانی بتوانیم به اطلاعاتمان دسترسی پیدا کنیم، اما درصد بالایی از کاربران تلفن‌های همراه گاهی یادشان می‌رود اطلاعات حیاتی خود را به سرویس‌های ابری انتقال دهند. نگران نباشید IFTTT چنین کارهایی را بخوبی به یاد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها