تقوی: تصمیمات جدی برای تغییر قیمت نان در راه است

رئیس سازمان حمایت، از تصمیمات جدی برای تغییر قیمت نان خبر داد و گفت: دولت رویه‌های مختلفی را در این خصوص در دست بررسی دارد.
کد خبر: ۷۳۸۳۵۱
تقوی: تصمیمات جدی برای تغییر قیمت نان در راه است

به گزارش تسنیم، سیدجواد تقوی در حاشیه حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره قیمت نان، گندم و آرد تاکید کرد: گندم، آرد و نان به‌عنوان کالاهای استراتژیک محسوب می‌شوند و نزدیک به 30 ماه است که در این بخش تغییری به‌وجود نیامده است و دولت همه توان خود را به‌کار گرفته تا باری بر دوش مردم افزوده نشود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: با توجه به درخواست‌های نانوایان و تشکل‌ها مبنی بر این‌که هزینه‌های جانبی و دستمزد افزایش یافته، اما قیمت نان تغییر نکرده است، دولت از ماه‌های گذشته رویه‌های مختلفی را در این زمینه در دستور کار قرار داده است.

تقوی با اشاره به این‌که دولت تا به حال به ‌دلیل اهمیت موضوع، بار مالی قیمت نان را به‌عهده گرفته است، گفت: در رابطه با قیمت نان، آرد و گندم تا پایان سال تصمیم‌گیری خواهد شد، زیرا اگر تغییری ایجاد شود باید در بودجه یارانه‌های سال 1394 لحاظ شود.

وی همچنین درباره شرایط ذخایر کالاهای اساسی اظهار کرد: شرایط تامین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی اکنون مناسب است و بازار آرامش خوبی را دارد و شیب تورم روند نزولی به خود گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها