مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعلام کرد

پایداری آب دشتی و نوار ساحلی تنگستان؛به زودی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: به منظور نصب انشعاب گچساران روی خط انتقال آبرسانی کوثر آب آشامیدنی 10 شهر این استان از امروز به مدت 72 ساعت قطع شد.
کد خبر: ۷۳۷۱۹۳
آب آشامیدنی 10 شهر استان بوشهر قطع شد

کیقباد یاکیده امروز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این شهرستان ها شامل دیلم، گناوه، تنگستان، دیر، کنگان و عسلویه و شهرهای بوشهر، عالیشهر، شبانکاره و خورموج است.

وی گفت: خط آبرسانی از سد کوثر 350 هزار متر مکعب آب به پنج استان شامل کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، بوشهر، فارس و هرمزگان منتقل می کند که سهم استان بوشهر 200 هزار متر مکعب در شبانه روز از این مقدار است.

یاکیده افزود: با توجه به نصب انشعاب گچساران از محل سد آب آشامیدنی شبکه پنج استان یادشده از خط کوثر قطع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای استفاده بهینه از فرصت پیش آمده در مدت قطعی آب تعمیرات اساسی در 18 نقطه خط کوثر توسط مسئولان آب و فاضلاب استان های بهره مند از این خط آغاز شده است که در استان بوشهر نیز در شهرهای دیر، شبانکاره و عسلویه این مهم در دست اجراست.

یاکیده افزود: 850 هزار نفر از جمیعت یک میلیون و 100هزار نفری استان بوشهر زیر پوشش شبکه آبرسانی کوثر قرار دارند.

وی گفت: آب مورد نیاز مشترکین در شهرستان جم، بخش ارم شهرستان دشتستان و شهر شنبه شهرستان دشتی از طریق چاه تامین می شود که مشکلی در زمان قطعی آب خط کوثر ندارند.

یاکیده افزود: آب شهرهای دالکی، وحدتیه و برازجان نیز از خط ابرسانی از شهرستان کازون استان فارس تامین می شود که در این مدت مشترکان آب با مشکل روبرو نخواهند شد.

وی گفت: 30 درصد حالت عادی مصرف نیز از خط کازرون آب وارد شهر بوشهر می شود که این مقدار برای ذخیره سازی و پر نگهداشتن 900 کیلومتر طول شبکه داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در مدت قطعی آب برای مناطق عمومی از جمله مدارس، بیمارستان ها و دیگر مناطق حساس آبرسانی سیار انجام خواهد شد.

یاکیده با پوزش از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بابت قطع آب افزود: مدیریت و استفاده بهینه آب توسط مردم این شرکت را برای تامین آب مورد نیاز مشترکین یاری خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها