مدیرعامل مؤسسه سروش با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌های داخلی در انعکاس اخبار اسیدپاشی استان اصفهان گفت: دسته‌ای از رسانه‌های داخلی در جریان اسیدپاشی استان اصفهان به رسانه‌های بیگانه پاس گل دادند.
کد خبر: ۷۳۶۸۱۵
پاس گل برخی رسانه‌های داخلی در جریان اسیدپاشی به رسانه‌های بیگانه

مهدی فضائلی در جریان بازدید از غرفه فارس، در بیستمین نمایشگاه مطبوعات خبرگزاری فارس و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با انتقاد از رفتار برخی رسانه‌های داخلی درباره انعکاس اخبار مربوط به اسیدپاشی‌ها در استان اصفهان اظهار داشت: برخورد اینچنینی برخی از رسانه‌های داخلی در خصوص حادثه اسیدپاشی در استان اصفهان آسیب جدی بود از باب این که نوع مواجهه با این قضیه قضاوت‌هایی را در پیش داشت که هیچگونه با واقعیت نداشت و منطبق با واقعیات نبود.

مدیرعامل انتشارات سروش در ادامه افزود: آنچه که در قالب کمانه‌زنی بود یا دروغ بود یا شبه دروغ و منجر به تشویش اذهان عمومی شد.

وی با بیان اینکه لازم است مسئولان در مواجهه با این امر واکنش نشان دهند، ادامه داد:‌ رفتار اینگونه برخی از رسانه‌های داخلی برای انعکاس اخبار حادثه اسیدپاشی استان اصفهان پاس گلی بود که به رسانه‌های بیگانه دادند.

فضائلی در ادامه متذکر شد در مواجهه با اینگونه موارد و حادثه‌ها لازم است دستگاه‌های مسئول و ذیربط سرعت اطلاع‌رسانی را افزایش دهند و اطلاع‌رسانی شفاف و به هنگامی داشته باشند.

مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس، در ادامه گفت: از مجموعه شواهد و قرائن در ارتباط با موضوع اسیدپاشی در اصفهان اینطور مشخص می‌شود که سناریویی از سوی کشورهای غربی پشت این قضیه حاکم بوده است که نمونه مشابه آن را می‌توان در فتنه 88 مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای مثال می‌توان به رفتار کشور انگلیس همزمان با این حادثه مبنی بر اینکه به مسافران و اتباع خود برای سفر به ایران هشدار داده بود، اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها