
از ورزشگاه تختی، بنگر درباره ناراحتی اش در آخر بازی گفت: امروز یکی، دو موقعیت خوب از دست دادم و از خودم ناراحت بودم.
بنگر درباره حرف هایش با مهدی رحمتی هم گفت: هیچ چیزی بین ما رد و بدل نشد. او دوست و همسایه من است و ما با هم رابطه خیلی خوبی داریم، این حرف ها هم شایعه است.
او در خصوص شرایط دفاعی پرسپولیس هم گفت: سیدجلال حسینی سطح خیلی بالایی داشت و با کسی قابل مقایسه نیست اما زوج من و رضا نورمحمدی هم بد کارنکرده و ما در چند بازی گذشته حتی یک موقعیت گل حسابی به حریفان نداده ایم.
او در پایان حرف هایش اعلام کرد: پرسپولیس نیاز دارد تقویت بشود.
(ورزش سه)
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند