جام جم ورزشی: حجت اله خطیب مدت هاست از فدراسیون کشتی رفته اما جنجال های بعد از دوران او هنوز ادامه دارد. او همان کسی است که متهم به نابود کردن پرسپولیس هم به شمار می رود.
کد خبر: ۷۳۳۰۳۴
خطیب: برای تخریبم بدهی کشتی را غیرواقعی اعلام می‌کنند

حجت‌الله خطیب در گفت‌وگویی در خصوص مبالغی که درباره بدهی‌های فدراسیون کشتی در زمان وی گفت:‌ موفقیت‌هایی که در زمان من در کشتی بدست آمد بی‌نظیر بود، اما برخی دوستان موضوعاتی مانند اینکه پول نیست و غذا نیست را بهانه می‌کردند.

وی ادامه داد: مشکلات اینچنینی همیشه در هر فدراسیونی می تواند رخ دهد، اما اینکه فقط برای کشتی مطرح می‌شد معلوم بود قصد و غرضی در کار است.در حال حاضر به هیچ عنوان این مسائل توسط همان دوستان مطرح نمی‌شود، اما در زمان من مطرح می‌شد.

سرپرست سابق فدراسیون کشتی در خصوص صحبت‌هایی که درباره بدهی‌های میلیاردی زمان وی مطرح می‌شود گفت: به هیچ عنوان اینطور نیست و این ارقام غیرواقعی است؛ زمانی که آمدم و فدراسیون را تحویل گرفتم و وقتی هم تحویل دادم، گزارشی به وزارت ورزش ارائه دادم که یک نسخه از آن در اختیار خودم نیز هست. مدیر مالی ما هم در حال حاضر حضور دارد و می‌تواند در این خصوص پاسخگو باشد و واقعیت‌ها را بگوید.

خطیب تصریح کرد: مجموع بدهی فدراسیون به اشخاص حقیقی حدود 2 میلیارد تومان بود؛ به اشخاص حقوقی هم مانند هیأت‌های استان‌ها، مبلغی حدود یک میلیارد بدهی داشتیم که در مجموع، بدهی فدراسیون کشتی حدود 3 میلیارد یا کمی بیشتر بود که بعدها به گفته دوستان اضافه شد و به هفت، هشت و حتی 10 میلیارد تومان هم رسید.

وی ادامه داد: متأسفانه دوستان عادت کرده‌اند اینگونه صحبت کنند. آیا زمانی که من فدراسیون را از یزدانی‌خرم تحویل گرفتم حرفی زدم؟ اما برخی دوستان کم‌لطفی می‌کنند و این مسائل را مطرح می‌کنند و به نظر می‌رسد هدفشان تخریب عملکرد من است. دوستانی که فدراسیون کشتی را اداره می‌کنند خود من آورده‌ام و حتما هدفشان از طرح اینگونه مسائل جلب توجه مقامات ورزش برای حل مشکلات کشتی و افزایش اعتبارات فدراسیون است و به دنبال دریافت پول بیشتر از وزارت ورزش هستند.

خطیب با بیان اینکه شاید دوستان در فدراسیون کشتی بخواهند به نوعی عملکرد ضعیف خود را در جذب منابع مالی سرپوش بگذارند، تصریح کرد: بیان این موضوع برای مدیری که عمیق فکر می‌کند و آینده‌نگر است چندان خوشایند شخصیت آن آدم نیست و دلیلی ندارد مطرح شود. من هر جا که رفتم هیچ اشاره‌ای به بدهی‌های نفر قبلی نکردم و کار خودم را انجام دادم.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها