در مورد گلرها نمی‌خواهیم از رئال مادرید الگوبرداری کنیم

درخشان: پیکان مقابل ما به گونه‌ دیگری بازی می‌کند

جام جم ورزشی: صحبت های حمید درخشان سرمربی پرسپولیس را درباره دیدار هفته سیزدهم مقابل پیکان اینجا بخوانید.
کد خبر: ۷۳۳۰۲۶
درخشان: پیکان مقابل ما به گونه‌ دیگری بازی می‌کند

به گزارش جام جم ورزشی ، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان گفت: پیکان تیم خوبی است که از بازیکنان و کادر فنی خوبی هم بهره می‌برد و با توجه به اینکه این تیم جام حذفی را هم از دست داده مقابل ما به شکل دیگری بازی می‌کند.

وی افزود: این تیم برای اعاده حیثیت به مصاف ما می‌آید و بازی سختی مقابل این تیم داریم اما باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم تا نتیجه دلخواه را بگیریم چرا که با این سه امتیاز نیاز مبرم داریم و باید آن را به دست آوریم و باید تلاش زیادی کنیم تا در این بازی موفق شویم.

وی درباره مصدومان یا محرومان پرسپولیس هم تصریح کرد: مصدوم که کماکان داریم اما بقیه به نسبت شرایط خوبی دارند و یکی دو بازیکن هم هستند که دکترها کمک می‌کنند تا به بازی برسند البته دغاغله شرایط آرمانی خوبی ندارد اما با ما با جدیت کار می‌کند و جعفر‌پور هم کارش درست شده و بقیه بازیکنان هم شرایط خوبی دارند که از آنها استفاده می کنیم.

درخشان خاطرنشان کرد: باید گله‌ای از بعضی از رسانه‌ها انجام دهم چرا که آنها نوشته‌اند ما لیست مازاد داریم که این کار قشنگی نیست و اگر می‌خواهید درباره لیست مازاد چیزی بنویسید از خودم بپرسید.

وی افزود: اگر می‌خواهید درباره لیست مازاد چیزی بنویسید از شنیده‌ها مطلب ننویسید چرا که آرامش تیم ما به هم می‌خورد و من خواهش می‌کنم روزنامه‌ها تا از چیزی مطمئن نشده‌اند آن را ننویسند چرا که هم به اعتبار روزنامه خودشان کمک می کنند و هم ما آرامش خاطر داریم.

درخشان افزود: بحث لیست مازاد موضوعی است که هر نیم‌فصل برای تقویت تیم‌ها مطرح می‌شود و تیم‌ها بازیکنانی که کارآیی بالایی ندارند یا مصدوم هستند را از لیست خارج می‌کنند اما ما کسی را به عنوان مازاد اعلام نکردیم و لیستی هم نداریم. اما یک روزنامه اسامی مازاد را نوشت که این کار شکل صحیحی ندارد و من آن را تکذیب می‌کنم و خواهشم این است که برای نوشتن مطالب به صحت و سقم خبر توجه کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد استفاده از سوشا مکانی و نیلسون در درون دروازه این تیم ادامه داد: تیم رئال مادرید به آن بزرگی کاسیاس را در لیگ اسپانیا بازی نداد و فقط در لیگ قهرمانان اروپا از او استفاده کردند و نتیجه هم گرفتند البته ما نمی‌خواهیم از رئال مادرید الگوبرداری کنیم اما هر کس که بهتر تمرین کند شانس بهتری برای بازی دارد البته هر کسی که در بازی قبل کمترین اشتباه را داشته باشد شانس بازی کردنش در بازی بعدی بیشتر خواهد بود و اگر اشتباهی کند شانس را به دروازه‌بان دیگر می‌دهیم اما موضوع چرخشی بودن دروازه‌بانان پرسپولیس بحثی بی‌منطق است و ما خوشحالیم که دو دروازه‌بان خوب داریم.

وی در پایان درباره اینکه با این شرایط فردا مقابل پیکان سوشا مکانی را بازی خواهد داد تصریح کرد: مکانی در بازی مقابل راه‌آهن نقش خوبی داشت و دو پنالتی آنها را گرفت که کاری بزرگ است و یک پنالتی هم گل زد که از نظر روحی - روانی تیم ما را دگرگون نمود اما من امتیاز‌های یک دروازه‌بان را کنار هم می‌چینم و شانس برای بازی می‌دهم البته بعضی از بازیکنان فکر می‌کنند تمرین کردن ملاک مسابقه نیست اما وقتی بازیکنی خوب باشد شانس بازی کردن هم دارد. شاید دو بازیکن در همه شرایط برابر باشند اما در آن صورت تاکتیک مشخص می‌کند چه کسی بازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها