رییس هیات مدیره باشگاه صبای قم از مساعدت دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۵۹۴
مساعدت لاریجانی برای حل مشکل حق پخش فوتبال

اکبر غمخوار در واکنش به صحبت‌هایی که عنوان شده در زمان مدیریت در باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کرده‌اند تا حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود، گفت: یادم نمی آید چنین نامه‌ای نوشته باشم.

وی افزود: مگر من چه قدرتی دارم که بخواهم نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تغییر دهم؟ ما آن زمان به اتفاق مدیرعامل وقت استقلال جلساتی را با رییس وقت سازمان صدا و سیما برگزار کردیم تا حق پخش تلویزیونی را دریافت کنیم و صحبتی هم در رابطه با عدم پرداخت مطرح نکردیم. چنین صحبت‌هایی که در رابطه با من مطرح می‌شود اتهام است.

غمخوار درباره جلسه روز گذشته با صدا و سیما هم گفت: روز گذشته (دوشنبه) جلسه خوبی برگزار شد و آقای ضرغامی قول دادند تا موضوع حق پخش را در هیات دولت مطرح کرده و این موضوع را حل کنند. مسئولان فدراسیون هم اعلام کردند تا زمانی که پولی به ما پرداخت نشود، اجازه نمی‌دهیم بازی‌ها پخش شود. بعد از آن قرار بر این شد خود آقای ضرغامی از طریق هیات دولت مشکل را حل کنند.

وی ادامه داد: من خودم شب گذشته پس از جلسه با رییس سازمان صدا و سیما با آقای دکتر لاریجانی در این رابطه صحبت کردم و ایشان هم گفتند که مساعدت می‌کنند تا مشکل حق پخش تلویزیونی از طریق مجلس شورای اسلامی حل شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها