جزئیات تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی کنکور سراسری سال 93 برای دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) اعلام شد.
کد خبر: ۷۳۱۷۲۲
آغاز انتخاب رشته کنکور 93 بر اساس سوابق تحصیلی از 10 آبان

براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مصوب 10 شهریورماه 92 مجلس شورای اسلامی داوطلبان واجد شرایط می توانند برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی کنکور 93 این دانشگاه ها براساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ( پذیرش براساس سوابق تحصیلی) موضوع این قانون می توانند در روزهای 10 تا 17 آبان ماه 93 به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

کلیه متقاضیان که حداکثر تا 30 بهمن ماه 93 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می شوند ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قبل از شروع ثبت نام قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی اقدام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است پس از مطالعه دفترچه راهنما وبراساس توضیحات مندرج دردفترچه با مراجعه به سایت سازمان سنجش در محدوه زمانی ثبت نام نسبت به پرداخت وجه ثبت نامی اقدام وسپس انتخاب رشته کنند. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها