پلیس نیویورک در پی حمله مردی مسلح به تبر به ماموران پلیس فرضیه تروریستی بودن این اقدام را پیگیری می کند.
کد خبر: ۷۳۰۹۳۸
با تبر به پلیس حمله کرد + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس نیویورک و مرکز آمریکایی مراقبت از سایت های افراطگرایان تکفیری اعلام کردند که عصر روز پنجشنبه 23 اکتبر ( اول آبان) یک مرد طرفدار تکفیری های داعش با تبر به سوی 4 مامور پلیس در محله کوئینز نیویورک حمله کرد و پس از مجروح کردن 2 مامور به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش شبکه های تلویزیونی آمریکایی، شهرداری نیویورک در بیانیه ای اعلام کرد: 4 مامور پلیس در محله کوئینز نیویورک به درخواست یک عکاس ایستاده بودند تا از آنها عکس یادگاری گرفته شود. در این هنگام مردی مسلح به تبر بدون مقدمه و بدون اینکه هیچ حرفی بزند به سوی ماموران حمله کرد.

بیل براتون رئیس پلیس نیویورک گفت: قبل از اینکه ماموران واکنش نشان داده و به ضرب گلوله مرد را به قتل برسانند ، او با تبر یکی از ماموران را از ناحیه بازو و یک مامور دیگر را از ناحیه سر مجروح کرد که حال این مامور وخیم است.

وی افزود: مرد مهاجم به نام زیلی تامسون حدود 32 ساله بود. تحقیقات در جریان است اما هنوز برای اینکه این حمله را یک عملیات تروریستی بدانیم، زود است.

بیل براتون تاکید کرد: در جریان تیراندازی یک عابر از ناحیه شانه مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت. عکاس که با پلیس همکاری کرد مظنون تلقی نمی شود.

به گفته مرکز آمریکایی مراقبت از سایت های افراطگرایان تکفیری، بیانیه های زیادی از سوی زیلی تامسون در شبکه های اجتماعی منتشر شده بودند که نشان می دادند او در عقایدش افراطگرا بوده و از اقدامات سلفی های تکفیری حمایت می کرده است.

فیلم را با هم ببینیم. مترجم: بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها