جام جم ورزشی: مدافع تیم ملی فوتبال ایران برخلاف برخی اظهارنظرها می‌گوید بنفیکا تیم خوبی در اروپاست و به استثنای سه ملی‌پوش با تمام نفراتش مقابل ایران بازی کرد.
کد خبر: ۷۲۸۱۳۷
صادقی: بنفیکا فقط سه ملی‌پوش را نداشت

امیرحسین صادقی درباره برگزاری اردوی تیم ملی در کشور پرتغال اظهار کرد: 10 روز اردو در کشور پرتغال برگزار کردیم و فکر می‌کنم اردوی نسبتا خوبی بود. در این اردو دو بازی خوب را برگزار کردیم و با شرایط تیم‌های اروپایی آشناتر شدیم.

وی افزود:‌اروپایی‌ها واقعا فوتبال قوی‌ای دارند و ما بازی سختی مقابل بنفیکا برگزار کردیم. در این اردو سعی کردیم برنامه‌های تمرینی کی‌روش را به دقت اجرا کنیم تا به آمادگی کامل برسیم. در اردوها فشار بدنی زیادی به ما وارد شد و در حال حاضر شرایط بدنی خوبی داریم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی چیست اظهار کرد: ما بر خلاف برخی اظهار نظرها با تیم دوم بنفیکا بازی نکردیم. بنفیکا در بازی مقابل ما تنها سه بازیکن ملی‌پوشش را در اختیار نداشت و با تمام بازیکنانش مقابل ما به میدان رفت. البته درباره این مسائل باید شخص آقای کی‌روش و فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد و من نمی‌توانم درباره آن‌ها اظهار نظر کنم. ما با تمام قوا تمرین‌هایمان را انجام دادیم و دستورات تاکتیکی کی‌روش را اجرا کردیم.

صادقی درباره بازی استقلال مقابل فولاد نوین گفت: شنبه بازی داریم و نمی‌دانم از لحاظ بدنی به آن بازی خواهیم رسید یا نه.

وی در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه قبول دارید توقعات مردم از تیم ملی بالا رفته و مردم از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قهرمانی می‌خواهند اظهار کرد: ما هر چیزی که بکاریم برداشت خواهیم کرد. اما مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها