به دنبال نتایج ضعیف تیم فوتبال امید ایران در بازی های آسیایی حبیب کاشانی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس از سوی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر جدید تیم ملی فوتبال امید منصوب شد.
کد خبر: ۷۲۷۵۹۷

کاشانی پس از این انتصاب با تاکید بر این‌که صرفا برای ایجاد آرامش این تیم پا به میدان گذاشته، گفت: من تحت نظر فدراسیون فوتبال و بر اساس قوانین بین‌المللی فعالیت می‌کنم و هدفم کمک کردن برای کاهش نگرانی‌هاست.

او افزود: چند دهه است که تیم امید نتوانسته است به المپیک راه پیدا کند و این اتفاق برای فوتبال ایران خوب نیست. من نیز با انگیزه موفقیت تیم امید پا به میدان گذاشته‌ام.

کاشانی در پاسخ به این پرسش ایسنا که تا چه اندازه امیدوار هستید با حضور شما مشکلات تیم امید که عمده آنها همکاری نکردن باشگاه‌ها و بحث خروج از کشور بازیکنان مشمول خدمت سربازی بوده حل شود، اظهار کرد: من با قدرت به سهم خودم همه تلاشم را می‌کنم تا البته با کمک یکدیگر مشکلات را کم کنیم و شرایطی ایجاد شود که کادر فنی تیم امید با آرامش به کارش ادامه دهد. هراندازه بتوانیم نگرانی‌های کادر فنی تیم امید را کمتر کنیم، این تیم در وضعیت بهتری آماده می‌شود و برای رسیدن به المپیک ریو تلاش می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها