جام جم ورزشی: کاپیتان تیم ملی گفت: کاری که ما در برزیل انجام دادیم توقعات مردم را از تیم ملی تغییر داده و بالا برده است.
کد خبر: ۷۲۷۳۵۶
نکونام: عملکردمان در برزیل توقعات را بالا برده است

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از سایت رسمی فدراسیون، جواد نکونام، بازیکن تیم ملی گفت: اردوی پرتغال برای ما اردوی بسیار مهمی است. این اولین اردوی ما بعد از بازیهای جام جهانی است که توانستیم دور هم جمع شویم. هر روز سخت تمرین می کنیم و شرایط خوبی در این اردو داریم و سعی می کنیم که همدیگر را بهتر بشناسیم و هماهنگ‌تر شویم. فکر می کنم تیم ملی در حال توسعه یک کار مهم است و این امر مهم نه تنها برای بازیکنان بلکه برای کادر فنی و مربیان هم هست.

وی در ادامه افزود: کاری که ما در برزیل انجام دادیم توقعات مردم را از تیم ملی تغییر داده و بالا برده است و ما هنوز تمرکز سابق را داریم. مهمترین هدف ما این است که در مسابقات جام ملتها به مراحل بالاتر صعود کنیم و بهترین عملکرد را در این رقابتها از خود نشان دهیم. اگر بخواهیم به این اهداف برسیم نباید اجازه دهیم چیزی ما را شگفت زده کند.

کاپیتان تیم ملی در پایان درباره اینکه شما چه کمکی می توانید به بازیکنان جوانتر کنید گفت: تمام سعی و تلاشم را می کنم تا تجربیاتی که در تیم ملی کسب کردم به بازیکنان جوانتر منتقل کنم. در تمام زمان ها در تیم ملی حاضر هستم و از هیچ کمکی به بازیکنان جوان دریغ نخواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها