جام جم ورزشی: تداخل تمرینات پرسپولیس و پدیده در کیش باعث شد تا رضا عنایتی مهاجم پدیده به این موضوع اعتراض کند.
کد خبر: ۷۲۶۳۷۶
لحن نامناسب عنایتی با پرسپولیسی ها

به گزارش جام جم ورزشی، سرخپوشان هشتمین جلسه تمرینی خود را بعدازظهر امروز در نیمی از زمین شماره یک ورزشگاه المپیک کیش برگزار کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در این زمین حاضر شد که با کمال تعجب شاهد حضور اعضای تیم پدیده در زمین بود. این در حالی بود که زمان 18 تا 19:30 برای پرسپولیس هماهنگ شده بود اما اعضای تیم پدیده بدون توجه به این امر در زمین حاضر شده و از زمین خارج نمی‌شدند.

بنابر اعلام مسوولان تیم پرسپولیس اعضای تیم پدیده نسبت به تذکرات مکرر مسوولان ورزشگاه و مسوولان ورزشی کیش بی‌اعتنا بودند. در این میان حتی برخی از بازیکنان این تیم از جمله رضا عنایتی با لحن نامناسبی نسبت به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس صحبت می‌کردند. این اتفاقات همه را به یاد رفتار اعضای این تیم بویژه رضا عنایتی در مجموعه ورزشی درفشی‌فر انداخت که قبل از شروع فصل برای بازی دوستانه با پرسپولیس در این ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند و بعد از درگیری با امید عالیشاه برخورد نامناسبی با میزبان خود داشتند.

با بالا گرفتن اتفافات زمین ورزشگاه کیش، بنابه اعلام مسوولان تیم پرسپولیس، موضوع با علی اصغر مونسان رئیس منطقه آزاد کیش در میان گذاشته شد که وی معاون خود را به ورزشگاه فرستاد اما صحبت‌های او نیز کارگشا نبود و در نهایت با صحبت‌های مسوولان دو تیم، تمرین سرخپوشان در نصف زمین و تمرین تیم پدیده نیز در بخش دیگری از زمین انجام شد.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را با گرم کردن و بازی فوتبال با یک دروازه در دستور کار قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها