پایگاه خبری بیزینس اینسایدر مدعی شد: اسناد منتشر شده سازمان سیا نشان می‌دهد آمریکا در دهه 1980 به عربستان کمک کرده تا حمله ایران به دکل‌های نفتی عربستان را دفع کند.
کد خبر: ۷۲۵۹۴۵
ادعای جدید سازمان سیا علیه ایران

تلاش برای بازگشت خاوری

سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور در حاشیه تشییع معاون سازمان بازرسی در جمع خبرنگاران گفت: قوه قضاییه به دنبال بازگشت محمودرضا خاوری به کشور است و وی باید زودتر به دست عدالت سپرده شود.

به گزارش میزان، ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی نیز در حاشیه این مراسم در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران بیان کرد: پرونده بورسیه‌ها تکمیل شده است.

پورمحمدی، وزیر دادگستری هم در پاسخ به پرسشی دیگر گفت: جلسات مبارزه با فساداقتصادی و مبارزه با زمین خواری به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور پیوسته برگزار می‌شود.

انتقاد ولایتی از کاترین اشتون

علی‌اکبر ولایتی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به ابراز نگرانی کاترین اشتون درخصوص حکم قصاص یکی از محکومان به قتل اظهار کرد: ما به اظهارات اشتون اهمیت نمی‌دهیم، زیرا وی در موقعیتی نیست که بخواهد برای ما تعیین تکلیف کند؛ هیچ مقام خارجی چه اشتون و چه شخص دیگری اجازه ندارد در خصوص مسائل داخلی کشور ما اظهار نظر کند. او به نسیم گفت: رفتارهای منافقانه کاترین اشتون در قبال ایران به نفع وی نیست.

تصویب کلیات طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح یک‌فوریتی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر موافقت کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این طرح تیر امسال به مجلس ارائه شد و یک فوریت آن قبلا به تصویب رسیده بود. کلیات این طرح با 156 رای مثبت به تصویب رسید.

برخورد با زمین‌خوارهای دانه درشت

عبدالرضا رحمانی فضلی از برخورد جدی وزارت کشور با زمین‌خوارهای دانه درشت‌ خبر داد.

به گزارش تسنیم، وزیر کشور در حاشیه جلسه شورای اداری مازندران اظهار کرد: برخورد با زمین‌خواری و جلوگیری از تغییر کاربری با جدیت بیشتری در وزارت کشور پیگیری می‌شود.

وی افزود: اوضاع مازندران نسبت به گذشته مثبت بوده و براساس گزارش‌های استاندار مازندران، تغییر کاربری اراضی در استان به میزان 90 درصد کاهش پیدا کرده است.

رحمانی فضلی عنوان کرد: قوای سه‌گانه باید ورود جدی‌تری در این مقوله داشته باشند و این شاخص را به حداقل کاهش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها