زورگیری از جوانان با در پوشش مسافرکشی

خلافکاران به آخر خط رسیدند + عکس

موتورسواری که با ادعای زورگیری میلیونی خواستار پیگیری قضایی پرونده‌اش شده بود، در تحقیقات پلیس با اعتراف به دروغ بودن این ادعا انتقام‌جویی را انگیزه شکایت عنوان کرد.
کد خبر: ۷۲۵۳۴۹
زورگیری میلیونی به قصد انتقام

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان اراک از سرقت پول‌هایش از سوی افرادی ناشناس خبر داد.

در پی این شکایت، ماموران انتظامی کلانتری 12 شهر اراک به محل اعزام شدند و شاکی به آنها گفت: در حال عبور با موتورسیکلت بودم که یک خودروی تاکسی با چهار سرنشین مرا متوقف کرده و با تهدید چاقو حدود سه میلیون تومان پولی را که داشتم سرقت کرده و متواری شدند.

در پی این شکایت و تشکیل پرونده، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات میدانی مشخص شد اهالی محل از درگیری و سرقت در زمان اعلام شده اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و نگهبان ساختمان دولتی در نزدیکی محل اعلام شده نیز ‌اطلاعی از این موضوع نداشت.

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان دریافتند که شاکی حدود دو هفته گذشته با چند نفر که آنان را می‌شناخته، درگیر شده است و طرفین درگیری وی را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند و پرونده‌ای نیز در این خصوص در کلانتری 12 شهر اراک در حال رسیدگی است.

سرهنگ رضا احمدی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: در بررسی بیشتر موضوع، سوابق شاکی اخذ و مشخص شد دارای سوابق متعدد کیفری است و اکنون نیز اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و با وجود پیگیری کارآگاهان، برای رسیدگی به پرونده‌اش به پلیس آگاهی مراجعه نمی‌کند.

در تکمیل تحقیقات، راننده تاکسی ـ که شاکی مشخصات او را اعلام کرده بود ـ از سوی کارآگاهان پلیبس شناسایی شده و با حضور در پلیس آگاهی گفت: شاکی را می‌شناسد و با او اختلاف دارد.

اعتراف به ادعای دروغ

در پی این اظهارات، شاکی با حضور در پلیس آگاهی به دروغ خود اعتراف کرد و گفت، به قصد انتقام از افرادی که با وی درگیر شده و او را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند، علیه آنها شکایت دروغ مطرح کرده است.

در پی این اعتراف، شاکی به اتهام شکایت دروغ بازداشت و تحویل دادسرا شد. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها