کشاورز: قادر به راه رفتن نیستم

شبکه‌ آی‌فیلم این شب‌ها سریال تاریخی و خاطره‌انگیز سربداران ساخته محمدعلی نجفی را به آنتن پخش سپرده است که در آن تعدادی از بهترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران همچون امین تارخ، علی نصیریان، سوسن تسلیمی، حسین محجوب، افسانه بایگان و... هنرنمایی کرده‌اند.
کد خبر: ۷۲۴۳۶۹

در این سریال محمدعلی کشاورز که این روزها در بستر بیماری است، در نقش خواجه قشیری ظاهر شد و در آن زمان توانست یکی از زیباترین بازی‌های خودش را ارائه کند. این هنرمند پیشکسوت در گفت‌وگو با روزنامه خراسان شمالی درباره اوضاع این روزهایش گفته است: اکنون حالم خوب نیست و در منزل استراحت می‌کنم و تحت درمان هستم. وی با اشاره به این‌که هر روز تحت معاینه پزشک قرار می‌گیرد و فیزیوتراپی می‌شود، افزود: اکنون به خاطر نمی‌آورم که قرص خورده‌ام یا خیر و این بیماری سبب شده تا همه چیز را فراموش کنم. نفسم بالا نمی‌آید و حتی دیگر قادر به راه رفتن نیستم.

از محمدعلی کشاورز چندی پیش مجموعه پربیننده پدرسالار به کارگردانی زنده‌یاد اکبر خواجویی پخش شد. امیدواریم این بازیگر خاطره‌ساز سینما و تلویزیون هر چه زودتر از بستر بیماری برخیزد و باز هم او را در نقش‌هایی که دوست داریم، ببینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها