افشای پشت پرده نوع جدید فیلمهای هالیوودی

چه کسی فیلمهای داعش را تهیه می کند؟

داعش چهارمین گروگان خود که یک امدادگر انگلیسی به نام «آلن هنینگ» بود سر برید.
کد خبر: ۷۲۴۲۴۰
داعش چهارمین گروگان غربی را سر برید

شبکه تلویزیون سی‌ان‌ان گزارش داد، گروه داعش چهارمین گروگان خود به نام «آلن هنینگ» که یک امدادگر انگلیسی بود را سر برید.

همچنین داعش اعلام کرد که در صورت حملات هوایی آمریکا به موضاع داعس پیتر ادوارد که یک آمریکایی است را به عنوان پنجمین قربانی سر خواهد برید.

فردی که در این فیلم اقدام به بریدن سر هانینگ می‌کند می‌گوید که این اقدام در پاسخ به تصمیم پارلمان انگلیس برای پیوستن به ائتلاف ضد داعش بوده است.

پیش از این داعش سه نفر دیگر از جمله دو خبرنگار آمریکایی و بک امدادگر انگلیسی به نام‌های جیمز فولی، استیون ساتلوف و دیوید هینز را سر بریده بود.

آمریکا پس از سر بریدن فولی و ساتلوف اعلام کرد که عملیات نظامی خود علیه داعش را در عراق و سوریه آغاز خواهد کرد و قتل این دو نفر را بهانه‌ای برای حملات هوایی علیه مواضع داعش اعلام کرد.

وزارت خارجه انگلیس اعلام کرده که تحقیق درباره فیلم منتشر شده ادامه دارد و توضیح بیشتری دراین باره ارائه نداده است.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس بلافاصله پس از انتشار این فیلم اعلام کرد که دولت لندن هرآنچه بتواند برای مجازات قاتل داعشی دومین انگلیسی انجام خواهد داد.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا هم در بیانیه‌ای مرگ امدادگر انگلیسی را فاجعه و با محکوم کردن آن بر همکاری لندن و واشنگتن در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

فلیپ هامون وزیر امور خارجه انگلیس هم در پیامی در صفحه اجتماعی‌اش در توئیتر با محکوم کردن اعدام دومین انگلیسی در داعش آنرا جنایتی هولناک توصیف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
راستش منم شك دارم و این انگلیسی ها و غربیها كه اینقدر میگن به برنامه هسته ای ایران شك دارند جای تعجب كه چطور قتل تبعه خودشونو صرفاً با نشر یك فیلم غیر واضح تأیید می كنند؛ واقعاً انتشار فیلم سر بریدن به تنهایی نمیتونه موجب قطع و یقین بشه خدا شر بدخواهان و بدكاران را به خودشون برگردونه ما فقط باید خدا را شاكر باشیم كه ركن مهم ولی فقیه بالای سرمون هست وگرنه بازیچه دست استعمارگران می شدیم همونطور كه قبل از انقلاب بودیم

نیازمندی ها